  • 1. Data: 2003-04-24 05:18:32
    Temat: mBank nad ranem
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Odradzam zalatwianie spraw przez telefon w mBanku
    w godzinach nocno-porannych.

    10 dni temu dzwonilem tam o 2:45 w nocy i zamowilem
    opieczetowany dowod dokonania przelewu, akurat to byl
    przelew dla sadu rejonowego, bardzo wazny i dosc plilny dla mnie
    (jak wiadomo sad nie honoruje dowodow przelewu bez pieczeci).

    Do tej pory nic nie przyszlo, wiec dzwonie tam przed chwila
    i dowiaduje sie, ze od polowy marca (!) nie skladalem zadnych
    tego typu dyspozycji !!!

    Chyba mPanienka z ktora rozmawialem owej nocy zasnela
    zaraz po moim telefonie i nie wprowadzila danych o moim
    zleceniu gdzie trzeba....

    Pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2003-04-24 10:44:10
    Temat: Re: mBank nad ranem
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do tej pory nic nie przyszlo, wiec dzwonie tam przed chwila
    > i dowiaduje sie, ze od polowy marca (!) nie skladalem zadnych

    Dopiero przed 3 -cią w nocy obudziłeś się zlany potem, że takowego
    potwierdzenia nie masz?!
    Trochę wyobraźni, nie można tego załatwić o normalnej porze????
    Ludzie sami sobie stwarzają problemy!

    pozdr

  • 3. Data: 2003-04-24 12:29:53
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    .pl...
    > Dopiero przed 3 -cią w nocy obudziłeś się zlany potem, że takowego
    > potwierdzenia nie masz?!
    > Trochę wyobraźni, nie można tego załatwić o normalnej porze????
    > Ludzie sami sobie stwarzają problemy!

    Inforlinia jest czynna 24h/dobe
    aby mozna bylo w _wybranej_ przez siebie _wolnej_ chwili zalatwic tam
    sprawy..
    dla mnie tez godziny nocne sa lepsza pora na dzwonienie.

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-04-24 12:32:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > potwierdzenia nie masz?!
    > Trochę wyobraźni, nie można tego załatwić o normalnej porze????

    A co to ma do rzeczy??
    Linia czynna jest całą dobę, całą dobę pracuje zmaina konsultantów. I
    bynajmniej dzwoniąc tam raczej ich nie budzisz...

    Nie widzę problemu w związku z godziną telefonu... No naprawdę, mimo chęci
    najszczerszych...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-04-24 15:16:39
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Dopiero przed 3 -cią w nocy obudziłeś się zlany potem, że takowego
    > potwierdzenia nie masz?!

    Taki mialem kaprys. Nie wolno???

    > Trochę wyobraźni, nie można tego załatwić o normalnej porze????

    Dla mnie to jest normalna pora na kaprysy.

    > Ludzie sami sobie stwarzają problemy!

    Tak, ludzie z mBanku stworzyli sobie problem robiąc
    calodobową infolinię.

    latet

  • 6. Data: 2003-04-24 19:09:14
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    > Taki mialem kaprys. Nie wolno???

    Widzisz, wolno, ale ile to później stwarza dodatkowych problemów, czekasz na
    potwierdzenia, a tu nic.
    A jakbyś zadzwonił o normalnej porze jak biały człowiek, to pewnie problemu
    by nie było.
    Problem polega na tym, że nasze banki rozpieszczają klientów! A potem są
    takie skutki!
    Po 23-ciej powinno być tylko zastrzeganie kart. Nic więcej! Dla
    spóźnialskich pozostaje dzień następny i godzina 8:00! :-))))))

    pozdr

  • 7. Data: 2003-04-24 19:17:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Rafał wrote:

> [...]
    > Po 23-ciej powinno być tylko zastrzeganie kart. Nic więcej! Dla
    > spóźnialskich pozostaje dzień następny i godzina 8:00! :-))))))

    I w ogóle najlepiej jakby klient w ogóle tylko płacił i nie zawracał
    pracownikom d... Gdzieś Ty się uchował??? PRL dawno się skończył.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-04-24 20:58:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Po 23-ciej powinno być tylko zastrzeganie kart. Nic więcej! Dla
    > spóźnialskich pozostaje dzień następny i godzina 8:00! :-))))))

    A skoro bank sam chce obsługiwać klientów całą dobę ??????????

    No faktycznie skandal, jak tak można, całodobowe linie obsługi tworzyć, no
    gdzie my żyjemy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-04-25 18:48:22
    Od: "Don " <d...@g...pl>

> [...]

    sprawy..
    dla mnie tez godziny nocne sa lepsza pora na dzwonienie.

    TO TY NA PRAWDĘ MAŁO WIESZ O PRACY W NOCY !!!
    mYŚLISZ, ŻE ONI PRACUJĄ NP. TYLKO W NOCY? WYOBRAŹ SOBIE PRACOWAĆ
    NA RÓŻNE ZMIANY...O 2 CZY 4 NAD RANEM ORGANIZM SAM SIĘ BUNTUJE I KONIEC !
    NIE MASZ NA TO ŻADNEGO WPŁYWU.

    BANKI ROBIĄ TE INFOLINIE 24H BO JEDEN NIE CHCE BYĆ GORSZY OD DRUGIEGO.
    A TAK NAPRAWDĘ POWINNY W NOCY SŁUZYĆ TYLKO WAŻNYM RZECZOM JAK ZASTRZEŻENIE
    KARTY CZY KANAŁU DOSTĘPU.

    POGADAMY ZA PARĘ LAT JAK PÓJDZIESZ DO PRACY LUB TROCHĘ DŁUŻEJ POPRACUJESZ,
    BO ZGADUJĘ, ŻE JESTEŚ JESZCZE BARDZO MŁODY?

    POZDR.
    don

  • 10. Data: 2003-04-25 21:06:25
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > mYŚLISZ, ŻE ONI PRACUJĄ NP. TYLKO W NOCY? WYOBRAŹ SOBIE PRACOWAĆ
    > NA RÓŻNE ZMIANY...O 2 CZY 4 NAD RANEM ORGANIZM SAM SIĘ BUNTUJE I KONIEC !

    Ciekawe czy przyjalbys takie wytlumaczenie z ust lekarza,
    ktory na nocnym duzurze podalby bliskiej tobie osobie nie ten
    lek co trzeba.

    Albo od kierowcy autokaru, ktory wjechal do rowu.

    Sorry, ale jak ktos nie jest w stanie wykonac w nocy prostej
    czynnosci, to nie powienien pracowac w nocy.

    Akurat ja pracuje na zmiany, takze w nocy,
    i nikt nie daje mi zadnej taryfy ulgowej na noc.

    > BANKI ROBIĄ TE INFOLINIE 24H BO JEDEN NIE CHCE BYĆ GORSZY OD DRUGIEGO.

    Nie wszystkie. Np. Pekao24 - infolinia jest to 22:00.

    Pozdrawiam,

    latet