  • 1. Data: 2003-04-23 21:10:40
    Temat: Poręczenie Funduszu Poręczeniowego w Opolu
    Od: i...@p...onet.pl

    Pragnę się dowiedzieć czegoś na temat poręczeń kredytów przez Fundusz
    Poręczeniowy.Z informacji jakie posiadam to taki Fundusz Regionalny działa w
    Opolu przy ulicy Piastowskiej. Czy ktoś wie jak działa taki fundusz i gdzie
    jest siedziba Funduszu Opolskiego.

  • 2. Data: 2003-04-23 21:56:10
    Temat: Re: Poręczenie Funduszu Poręczeniowego w Opolu
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Opolu przy ulicy Piastowskiej. Czy ktoś wie jak działa taki fundusz i gdzie

    Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych mieści się na ul.Piastowskiej
    12 obok Urzędu Wojewódzkiego. Jeżeli zaczynasz działalność to jest to
    zabezpieczenie nr 1 dla Ciebie narynku. Możesz np. wziąć niskooprocentowaną
    pożyczkę z PUP na tworzenie miejsc pracy lub z banku a Fundusz może poręczyć
    ją. Uwaga dotyczy to kredytów na działność ale jest to rewelacja dla firm na
    starcie i nie tylko. Ja skorzystałem z tek formy i w porównaniu z hipoteką czy
    zastawem rejestrowym na samochodzie uważam, że jest wygodna w uruchamianiu i
    korzystna w użytkowaniu.