    From: "tomekk" <g...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Date: Wed, 10 Sep 2003 13:47:09 +0200

    To ja też sobie ponarzekam...
    Bylem na wakacjach - bardzo fajnie bylo... Wybralem sie na Mazury - pierwszy
    raz w zyciu. Bardzo mi sie podobalo, to na pewno nie jest moja ostatnia tam
    wizyta, ale...
    No własnie. Jestem klientem mBanku. Jestem zadowolony. Moge smiało
    powiedziec, że jestem fanem mBanku, ktory otworzyl przede mna nowe
    mozliwosci i baaardzo ulatwil mi zycie. No ale coz. Kiedy wyjechalem na
    wakacje zabralem ze soba karte i kilkaset zlotych gotowki... Jakiez bylo
    moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    bankomatu, z ktorego moglbym bezprowizyjnie wyplacic gotowke! To
    niesamowite! Czy warszawiacy jezdzacy na Mazury zawsze biora tylko gotowke?
    Oczywiscie zadzwonilem do mBanku, zeby informacje potwierdzic i fakt - nie
    ma bankomatu! Tak wiec do cen noclegow musialem dodac kilkadziesiat zlotych
    oddanych obcemu bankowi w ramach prowizji...
    tomekk