  • 1. Data: 2002-02-01 07:02:28
    Temat: mBank problem z przelewami przyszlymi
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Na dzisiaj mialem zaplanowanych kilka przelewow wewnetrznych i zewnetrznych.
    System mBanku nie wytrzymal i nie wykonal ani jednego przelewu, wszystkie
    mialy statut przyszly. Dlatego przed kilkoma minutami musialem anulowac
    przelewy i wykonac je jeszcze raz. Tym razem "poszly".
    Dlatego przestroga dla innych. Jesli mieliscie jakies przelewy, to
    sprawdzcie czy zostaly wykonane. mLinka poinformowala mnie, ze problem jest
    u wszystkich klientow mBanku.
    Ten system chyba jest do wymiany, a ja po raz pierwszy jestem zdegustowany
    jakoscia uslug w mBanku :(((
    Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-01 07:04:21
    Temat: Re: mBank problem z przelewami przyszlymi
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "bwwald" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    [...]
    > Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    Jak widze mamy ten sam problem. U mnie to sie zdarzylo nie pierwszy raz, z
    tym ze kiedys przelewy nie zostaly wykonane, ale zniknely z listy
    przyszlych. Zastanawiam sie, czy w ogole potrzebne sa one w takim wypadku,
    bo i tak trzeba mBank pilnowac. Ughh... Coraz bardziej mnie draznia....

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-01 08:41:15
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakoscia uslug w mBanku :(((
    > Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    Z opłatami i oprocentowaniem kredytu w eKoncie też się upodobnił do Żubra :(.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-01 08:56:11
    Od: "boa" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ten system chyba jest do wymiany, a ja po raz pierwszy jestem zdegustowany
    > jakoscia uslug w mBanku :(((
    > Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    taaa mi sie zdazylo tak 2x
    napisalem kolejne zazalenie w ktorym pytam sie o sens istnienia uslugi,
    ktorej nie mozna byc pewnym
    na szczescie w obydwu przypadkach nie byly to duze kwoty gdyby jednak nie
    poszedl mi przelew za splate VC to kto zaplacilby wysokie odsetki za zwloke
    ?

    Łukasz Lizak

  • 5. Data: 2002-02-01 09:05:36
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    A mnie interesuje inna kwestia.
    Powiedzmy że mam 2 rachunki eMax i jeden eKonto.

    z eMax1 mam zdefiniowane zlecenie na eMax2
    z eMax2 na eKonto
    z eKonta przelew zewnętrzny wychodzący.

    Wszystko ustawione jako przelewy przyszłe na jeden dzień.

    Pytanie czy to się wykona wszystko jak należy, czy kasa utknie na którymś
    z rachunków ?

    Ćwiczył ktoś taką operację ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-02-01 09:08:49
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wszystko ustawione jako przelewy przyszłe na jeden dzień.
    >
    > Pytanie czy to się wykona wszystko jak należy, czy kasa utknie na którymś

    Taa... Cwiczylem - zakonczone niepowodzeniem. mLinka powiedziala, zeby z
    eMax na eKonto ustawic przelew z data 1 dzien wczesniejsza :) IMHO bez
    sensu. Nie wiem w jakiej kolejnosci oni te przelewy wykonuja (powinny byc
    najpierw wewnetrzne IMO).

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 7. Data: 2002-02-01 09:14:35
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > eMax na eKonto ustawic przelew z data 1 dzien wczesniejsza :) IMHO bez
    > sensu. Nie wiem w jakiej kolejnosci oni te przelewy wykonuja (powinny byc

    Było kiedyś na mBankowym forum, że wewnętrzne realizują sie pierwsze, ale
    widocznie kłamali.

  • 8. Data: 2002-02-01 09:32:55
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wszystko ustawione jako przelewy przyszłe na jeden dzień.
    >
    > Pytanie czy to się wykona wszystko jak należy, czy kasa utknie na którymś

    Wszystko powinno zadziałac pod jednym warunkiem:
    System najpierw wykona przelew z emax1 do emax2, a potem z emax 2 na ekonto.
    Wtedy przelew zewnetrzny z ekonta wyjdzie.
    Jesli najpierw system bedzie chcial wykona z emax 2 na ekonto to moze okazac
    sie ze nie ma srodkow na emax2. W takim przypadku prawidlowo zostanie
    wykonany tylko przelew emax1 na emax2. Zewnetrzny niestety nie wyjdzie.

    Problem wiec w tym, ze nie wiemy, ktory przelwe wewnetrzny system wykona
    najpierw, chociaz pewnie system nie robi tego losowo.

    Gdybys zlecil tylko jeden przelew wewnetrzny (lub kilka ale wszystkie na 1
    rachunek) i dowolna liczbe przelewow zewnetrznych z jednego rachunku, to
    wszystko powinno zadzialac.

    Najpierw wewnetrzne, potem zewnetrzne (sprawdzone empirycznie).

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-02-01 10:07:07
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Potwierdzam poniższe w całej rozciągłości.

    "bwwald" <b...@p...onet.pl> (news:a3dn9t$kpk$1@flis.man.torun.pl):

  • 10. Data: 2002-02-01 11:28:54
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    Pedroz wrote:

> [...]
    > eMax na eKonto ustawic przelew z data 1 dzien wczesniejsza :) IMHO bez
    > sensu. Nie wiem w jakiej kolejnosci oni te przelewy wykonuja (powinny byc

    Ja cwiczylem w grudniu. Najpierw zrealizowal sie wewnetrzny, a potem
    zewnetrzny, wiec bylo OK. Jak jest teraz, nie wiem.

    Pozdrawiam

    Rafal