  • 21. Data: 2007-02-06 19:42:15
    Temat: Re: mBank - kolejna podwyżka kredytu
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Feb 2007 19:33:41 +0100, "MK" <m...@i...pl> wklepał(-a):

    >Hehe... o PKOBP to wlasnie kiedys mowil Weiss, ze nie da sie splacac w
    >walucie tylko najpierw zamieniaja na pln. Bylo to ze 2-3 lata temu, ale nie
    >slyszalem zeby cos sie zmienilo.

    Mój brat wpłacał gotówkę w euro, więc się dało.

    >Mille pisze na swojej stronie
    (...)

    >Tak wiec nie wyglada to na standardowa opcje, a konieczne sa jakies
    >dodatkowe ustalenia.

    No pewnie, a który bank łatwo zrezygnuje z dodatkowego zarobku? Przecież nie
    będą na głównej stronie pisać "umożliwiamy spłatę kredytu w walucie"...

  • 22. Data: 2007-02-06 19:51:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-05 22:35, Marcin Nowakowski stwierdził, że:
    > Dnia 2007-02-05 22:31, MK stwierdził, że:
    >
    > Hę? Masz kredyt w USD, wpłacasz nań USD, gdzie masz przewalutowanie? USD
    > na USD?

    PKO, BPH, Kredyt Bank i pewnie kilka innych. To jest kredyt w walucie,
    więc ratę w wysokości 15USD możesz wpłacić zarówno jako 15USD jak i 45zł
    itp itd. Dochód masz tutaj z marży (FX odpada). Osobną kwestią pozostaje
    to, jaki odsetek ludzi spłaca taki kredyt w walucie, a jaki w PLN.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2007-02-06 20:06:25
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Jacek Popławski wrote:
    > Załamałem się :(

    A ja sie ciesze.... ze za tydzien albo dwa przenosze swoj kredyt z
    mBanku :D Zamiast 3,95% bede mial 3,44%

    Pozdr.
    Jarek

  • 24. Data: 2007-02-06 20:50:07
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 06.02.2007 Jarek Dukat <n...@f...news> napisał/a:
    > A ja sie ciesze.... ze za tydzien albo dwa przenosze swoj kredyt z
    > mBanku

    Gdzie?

  • 25. Data: 2007-02-06 23:21:34
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>