  • 1. Data: 2007-01-31 17:13:09
    Temat: mBank - klauzula o poddaniu sie egzekucji
    Od: "JSZ30" <a...@a...pl>

    Drodzy forumowicze,
    Moze ktos orientuje sie, dlaczego w umowie o prowadzenie rachunku osobistego
    w mBanku klauzula o poddaniu sie przez klienta egzekucji z tytulu ew.
    naleznosci jest na kwote az 30 tys. zl?
    Czy podpisanie takiej umowy moze miec jakies przykre konsekwencje?
    Oczywiscie, zakladajac, ze klient jest uczciwy i nie ma zadnych dlugow wobec
    mBanku. Dziekuje za rzeczowe uwagi.

  • 2. Data: 2007-01-31 17:20:26
    Temat: Re: mBank - klauzula o poddaniu sie egzekucji
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    JSZ30 wrote:
    > Moze ktos orientuje sie, dlaczego w umowie o prowadzenie rachunku
    > osobistego w mBanku klauzula o poddaniu sie przez klienta egzekucji z
    > tytulu ew. naleznosci jest na kwote az 30 tys. zl?

    Ten bank ma zdaje się zasadę: "żeby nie było za mało" ;-)
    Dodatkowo przy karcie kredytowej poddanie się egzekucji na 100.000 zł
    niezależnie od limitu karty.
    Też na wszelki wypadek, żeby nie było za mało.

    > Czy podpisanie takiej umowy moze miec jakies przykre konsekwencje?
    > Oczywiscie, zakladajac, ze klient jest uczciwy i nie ma zadnych
    > dlugow wobec mBanku.

    Zakładając że mbank ma porządek w papierach to nic.
    Ale ja uprzedzony jestem - od czasu gdy pewien inny bank nie miał porządku w
    papierach i zaczął windykację nieistniejącego długu.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2007-01-31 17:51:00
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    JSZ30 napisał(a):

    > Moze ktos orientuje sie, dlaczego w umowie o prowadzenie rachunku osobistego
    > w mBanku klauzula o poddaniu sie przez klienta egzekucji z tytulu ew.
    > naleznosci jest na kwote az 30 tys. zl?

    Chyba każdy bank coś takiego stosuje. Tak na wszelki wypadek, aby w
    razie czego mogli względnie łatwo odzyskać pieniądze. To jest maksymalna
    kwota którą będą mogli ściągnąć bez większych sądowych formalności.

    > Czy podpisanie takiej umowy moze miec jakies przykre konsekwencje?
    > Oczywiscie, zakladajac, ze klient jest uczciwy i nie ma zadnych dlugow wobec
    > mBanku. Dziekuje za rzeczowe uwagi.

    Jeśli klient jest uczciwy to nie.

    Pozdrawiam
    Karol