  • 1. Data: 2007-12-01 13:16:23
    Temat: mBank i oplata za eKarte
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    Dostalem nową eKartę i jak sie okazuje sa teraz 2 kategorie kart : z
    numerami od 414083; 428932; 428936 i druga z numerami od 428134, 428135 :
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/ekarta.html
    skad te dwie kategorie i czy to ze dostalem z drugiej kategorii bedzie
    oznaczalo ze beda mi teraz co roku sciagac oplate 25zł za prowadzenie??!!
    Czy w ten sposob wprowadzili coroczną oplate za eKarte tylnymi drzwiami?

    Pozdrawiam,
    Ls.

  • 2. Data: 2007-12-01 13:23:40
    Temat: Re: mBank i oplata za eKarte
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Ls pisze:
> [...]
    > Czy w ten sposob wprowadzili coroczną oplate za eKarte tylnymi drzwiami?

    Opłata zawsze była. Starsze karty były po prostu ważne rok i wymagały
    odnowienia.

  • 3. Data: 2007-12-01 13:50:13
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

    > Opłata zawsze była. Starsze karty były po prostu ważne rok i wymagały
    > odnowienia.

    Dziwne, bo mi nigdy nie pobierali oplaty za odnowienie eKarty placilem tylko
    za wydanie pierwszej, po roku drugą odnowili mi za darmo, teraz dostalem za
    darmo tą trzecią pięcioletnią i z tego co widze to beda mi pobierac prowizje
    co rok :|

    Pozdr,
    Ls.