  • 1. Data: 2003-06-04 14:29:54
    Temat: mBank i Inteligo
    Od: dzinksol <d...@p...fm>

    Założyłem jakiś czas temu konto w Inteligo, zadzwonilem zeby tak
    dowiedzic sie ogolnie o ofercie. Jednak pan z drugiej strony sluchawki
    przekonal mnie, jednak w danej chwili nie moglem dluzej rozmawiac wiec
    sie umowil ze mna na telefon po pracy. Trosze sie spoznil z
    zdzawonieniem, ale zadzwonil. W dniu wczorajszym zalozylem konto w
    mbanku wypelniajac formularzw interencie, a juz dzisiaj pani z mlini
    zadzwonila do mnie. W danym momecie nie moglem rozmawiac wiec
    poprosilem czy mogla by zadzwonic ok 19, ona ze moze ale jutro, ale ja
    mowie ze tez ok 19, pani ze to nie mozliwe. No coz musialem
    prorozmawiac od razu, nie zabardzo moglem bo bylem w pracy. Czy nie
    uwazacie to za dziwne podejscie dla banku ktory jest z załozenia 24h.
    A moze sie myle? Moze mi ktos wyjasnie zaistaniala systuacje ze tak
    sie traktuje klienta

  • 2. Data: 2003-06-04 15:49:20
    Temat: Re: mBank i Inteligo
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 04 Jun 2003 16:29:54 +0200, dzinksol
    <d...@p...fm> wrote:

    >poprosilem czy mogla by zadzwonic ok 19, ona ze moze ale jutro, ale ja
    >mowie ze tez ok 19, pani ze to nie mozliwe.
    system oddzwaniania mBanku pozwala okreslic date a godzine to juz jak
    im wyjdzie, niestety. Jak polaczy operatora z Toba o 10 rano to o 10 a
    jak o 19 to o 19 :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-06-04 16:47:30
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > system oddzwaniania mBanku pozwala okreslic date a godzine to juz jak
    > im wyjdzie, niestety. Jak polaczy operatora z Toba o 10 rano to o 10 a
    > jak o 19 to o 19 :)

    nie bojmy sie powiedziec, ze do dupy ten system jest !

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-06-04 17:08:06
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > nie bojmy sie powiedziec, ze do dupy ten system jest !

    Nie boimy się, a nawet przyklasniemy! ;)
    Moj znajomek sobie w mBanku otwiera konto i jakos tak 'nie ma szczescia' do
    oddzwaniajacej linii... Operator mowi ze zadzwoni pozniej, potem albo wcale
    nie dzwoni, albo znowu o durnej porze...

    Seb

  • 5. Data: 2003-06-04 17:17:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 18:47:30 +0200, "$Szalony_Kapelusznik$"
    <s...@w...pl> wrote:

    > nie bojmy sie powiedziec, ze do dupy ten system jest !
    No niestety jest tak jak napisales!
    Smieszniej sie robi kiedy np zakladajac konto podasz numery domowy i
    do pracy - w znanych mi przypadkach system generuje polaczenie zwrotne
    * do pracy wieczorami lub w weekendy
    * do domu w srodku dnia powszedniego

    niech zyje ! :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-06-04 17:41:40
    Od: "Michał" <m...@S...onet.pl>

> [...]
    > sie umowil ze mna na telefon po pracy. Trosze sie spoznil z
    > zdzawonieniem, ale zadzwonil. W dniu wczorajszym zalozylem konto w
    [ciach]

    Ja konto założyłem w Inteligo w ostatnio niedziele. Formularz wypełniłem
    przez Internet. Na potwierdzenie danych czekałem jakieś 60-90 minut. Sam
    byłem zaskoczony że zadzwonili z czymś takim w niedziele, w godzinach już
    poźno popołudniowych...

    pzdr,
    michal

  • 7. Data: 2003-06-04 21:45:19
    Od: "Mack" <m...@N...pl>

    > nie bojmy sie powiedziec, ze do dupy ten system jest !

    Zgadzam sie i w 100% potwierdzam. Jak dla mnie to najwieksza wada mBanku...
    Mack

  • 8. Data: 2003-06-05 09:05:00
    Od: "Dariusz Nowak" <b...@g...pl>

    ja tam nie narzekam - jako nr do kontaktu podaje komórkę i je100key

    --
    Dariusz Nowak, broker ubezpieczeniowy, Częstochowa
    b...@g...pl

  • 9. Data: 2003-06-05 10:47:59
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Dariusz Nowak" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ja tam nie narzekam - jako nr do kontaktu podaje komórkę i je100key

    I to jest najlepsze wyjscie.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 10. Data: 2003-06-05 13:51:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 5 Jun 2003 12:47:59 +0200, "Kazimierz"
    <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote:

    >I to jest najlepsze wyjscie.
    Zgadza sie , ale akurat osoby ktorym zakladalem konta w mbanku nie
    mialy komorek i jedna podala nr do pracy a druga do domu - i zawsze
    dzwonia nie o tej porze co trzeba przez co chyba strace prowizje od
    zalozonych rachunkow :( Zreszta - bratu zalozylem konto i podal nr kom
    - i co - dzwonia do niego w soboty wieczorami :) licza na to ze bedzie
    na imprezie i nie odbierze - i na razie udaje im sie trafic na to gdy
    jest w kinie lub w teatrze :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl