  • 41. Data: 2020-06-11 22:59:49
    Temat: Re: mBank gdzie się podziała lista odbiorców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Obawiam się że tak jest w dalszym ciągu (ale nie jeżdżę nowym
    > samochodem).
    >
    > Trzeba to po prostu robić z wyczuciem.

    Jezdzisz samochodem w którym nie mozesz wrzucic jedynki jadac wolno np
    10km/h?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 42. Data: 2020-06-11 23:08:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.06.2020 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Jezdzisz samochodem w którym nie mozesz wrzucic jedynki jadac wolno np
    > 10km/h?

    Ostatni taki mój samochód to był 126p. Współcześnie to już chyba tylko
    wsteczny może być niesynchronizowany.

    MJ

  • 43. Data: 2020-06-11 23:57:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Jezdzisz samochodem w którym nie mozesz wrzucic jedynki jadac wolno np
    > 10km/h?

    Przecież napisałem że tak robię (aczkolwiek czy to jest 10 km/h, to nie
    wiem - nie mam cyfrowego wskaźnika). To znaczy, że jedynka jest
    zsynchronizowana? Bo zmieniałem też biegi w maluchu bez sprzęgła,
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 44. Data: 2020-06-14 22:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Przecież napisałem że tak robię (aczkolwiek czy to jest 10 km/h,
    > to nie wiem - nie mam cyfrowego wskaźnika). To znaczy, że jedynka
    > jest zsynchronizowana?

    Tak

    > Bo zmieniałem też biegi w maluchu bez
    > sprzęgła,

    W kazdym mozna zmienic bez sprzegła.
    Tylko celuj co chwile w odpowiednie obroty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 45. Data: 2020-06-14 23:45:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > W kazdym mozna zmienic bez sprzegła.
    > Tylko celuj co chwile w odpowiednie obroty...

    Tyle że w maluchu to było jakby mniej ryzykowne.
    --
    Krzysztof Hałasa