  • 1. Data: 2007-02-26 09:26:33
    Temat: [mBank] eMakler - problem z wejściem online?
    Od: BM <n...@D...LITERYpl>

    Opcja "wejdź online" w serwisie transakcyjnym skutkuje komunikatem:

    "Operacja wykonana niepoprawnie
    Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna.
    Prosimy spróbować ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Telefonicznej..."

    Czy to tylko moja przypadłość czy u Was jest tak samo?

  • 2. Data: 2007-02-26 09:39:10
    Temat: Re: [mBank] eMakler - problem z wejściem online?
    Od: "Pawel" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BM" <n...@D...LITERYpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Telefonicznej..."
    >
    > Czy to tylko moja przypadłość czy u Was jest tak samo?

    U mnie działa

    pl