  • 1. Data: 2005-07-05 10:43:50
    Temat: Re: [mBank] Zestawienie operacji - problem z certyfikatem
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Istvan Vizvary napisał(a):

    > Hmmm. Troche dziwne, że poważna instytucja posługuje sie takim certyfikatem
    > do podpisania poczty. Sam pośredni wydawca certyfikatów pn. VeriSign Class 1
    > CA Individual Subscriber-Persona Not Validated pochodzi od Class 1 Public
    > Primary Certification Authority i powinien być akceptowany bez jąknięcia
    > przez IE , Outlook i Outlook Express.

    Co ciekawe z takiego samego (chyba) korzysta Inteligo: u mnie maile z
    Inteligo tez sie nie validuja. Wystawca certyfikatu:

    CN = VeriSign Class 1 CA Individual Subscriber-Persona Not Validated
    OU = www.verisign.com/repository/RPA Incorp. By Ref.,LIAB.LTD(c)98
    OU = VeriSign Trust Network
    O = VeriSign, Inc.

    Uzywam Thunderbid-a

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 2. Data: 2005-07-05 16:17:11
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Marek Szapajko napisał(a):
    > Właśnie przyszło, a przy weryfikacji podpisu czytamy:
    >
    > #v+
    > Wiadomość zawiera podpis cyfrowy, jednakże podpis ten jest nieprawidłowy.
    >
    > Certyfikat użyty do podpisania wiadomości zostal wydany przez urząd
    > certyfikacji, który nie został uznany jako godny zaufania do wystawiania
    > tego typu certyfikatów.
    >
    > Podpisany przez: mBank, Bankowosc Detaliczna BRE Banku SA
    > Adres e-mail: kontakt<at>mbank.pl
    > Certyfikat wystawiony przez: VeriSign Class 1 CA Individual
> [...]

    Tak. W zeszłym miesiącu i teraz tak samo.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2005-07-05 16:19:17
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

[...]

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl
    Adres w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 4. Data: 2005-07-05 17:04:07
    Od: "Istvan Vizvary" <v...@g...pl>

> [...]

    Primary Certification Authority i powinien być akceptowany bez jąknięcia
    Ty z jakiej poczty korzystasz ?

    Vizvary Istvan
    http://www.cryrptigo.com

  • 5. Data: 2005-07-05 17:53:01
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    Istvan Vizvary napisal(a):

    > Ty z jakiej poczty korzystasz ?

    Thunderbird 1.0.2.

  • 6. Data: 2005-07-05 17:58:27
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    Istvan Vizvary napisal(a):

    > Ty z jakiej poczty korzystasz ?

    Thunderbird 1.0.2.

    Na forum mBanku dostałem odpowiedź, żeby zainstalować

    https://digitalid.verisign.com/cgi-bin/Xquery.exe?
    issuerSerial=2e465a43dcc231d62f98d1b3cc1b6e35&Templa
    te=
    retailCertByIssuer&form_file=../fdf/use rQueryResult.
    fdf&qmCompileAlways=yes

    Robił to ktoś?

  • 7. Data: 2005-07-05 18:43:06
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 5 Jul 2005 17:58:27 +0000 (UTC), Marek Szapajko napisał(a):

> [...]
    > issuerSerial=2e465a43dcc231d62f98d1b3cc1b6e35&Templa
    te=
    > retailCertByIssuer&form_file=../fdf/use rQueryResult.

    Własnie to zrobiłem - zadziałało - The Bat. Skrócony link:
    http://tinyurl.com/dgx78

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 8. Data: 2005-07-05 19:29:00
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 5 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Danny posłał(a) w świat wiadomość

    > Własnie to zrobiłem - zadziałało - The Bat. Skrócony link:
    > http://tinyurl.com/dgx78

    Skrócony opis

    zapisz na dysku certyfikat z http://tinyurl.com/dgx78
    wejdź do książki adresowej
    znajdź adres k...@m...pl
    kliknij prawym przyciskiem myszki i "właściwości" dla tego adresu
    na zakładce "certyfikat" usuń istniejące certyfikaty
    zaimportuj zapisany certyfikat
    zrestartuj The Bat

    Gotowe.
    Sprawdzone z wersją 2.11 (ta wersja Bata była do kupienia rok temu jako
    dodatek do Komputer Świat Ekspert za 10 zł).

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-07-05 19:40:48
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    Janusz - Vahanara napisal(a):

    > Sprawdzone z wersją 2.11 (ta wersja Bata była do kupienia rok temu jako
    > dodatek do Komputer Świat Ekspert za 10 zł).

    W Thunderbirdzie 1.0.2 też działa ok :)

    Dzięki wszystkim.

  • 10. Data: 2005-07-05 19:48:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Marek Szapajko" <f...@t...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiadomość zawiera podpis cyfrowy, jednakże podpis ten jest nieprawidłowy.
    > Certyfikat użyty do podpisania wiadomości zostal wydany przez urząd
    [...]

    Mam to samo.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)