  • 21. Data: 2002-12-06 11:02:25
    Temat: Re: [mBank] Termin pobrania prowizji za wznowienie karty
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message
    news:666c.0000107d.3de77ea3@newsgate.onet.pl...

    > Z tego co ja się orientuje to 45 dni

    Zapis o 45 dniach dotyczy terminu rezygnacji ze wznowienia a nie pobrania
    prowizji.
    Pytanie miało drugie dno.
    W momencie gdy system pobrał mi prowizję za wznowienie karty nie były tam
    wystarczającej ilości środków i wystąpiło niedopuszczalne saldo debetowe na
    całe 2zl 40 gr przez kilka dni.
    I teraz, skoro regulamin jak i TOiP nie precyzuję terminu probrania prowizji
    czy
    mogą mnie obciążyć za niedopuszczalne przekroczenie salda ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 22. Data: 2002-12-09 11:48:25
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid>

    Tomasz Skorupa <t...@a...com.pl> wrote:
    > W momencie gdy system pobrał mi prowizję za wznowienie karty nie były tam
    > wystarczającej ilości środków i wystąpiło niedopuszczalne saldo debetowe na
    > całe 2zl 40 gr przez kilka dni.
    Ja zwykle mam niedopuszczalne saldo debetowe kiedy na koncie jest ostatnie
    50PLN a nie chce mi się szukać Euronetowego bankomatu :) Zwykle to reguluję
    w przeciągu maksimum tygodnia. mLinka stwierdziła, ze nie ma się w ogóle
    czym przejmować, nie liczą tego na minus do historii klienta.

    Pozdrawiam
    Czesiu

  • 23. Data: 2002-12-09 12:02:17
    Temat: Re: oczywi?cie
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid>

    s...@p...onet.pl wrote:
    > Za to co zrobili (a raczej czego nie zrobili) będę ich tępił jak robactwo (o
    > ile na to zasłużą).
    > Wolność wypowiedzi stary :)))
    Free speech includes the right not to listen, if not interested -- Heinlein

    Pozdrawiam :)
    Czesiu

  • 24. Data: 2002-12-09 13:49:10
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Artur R. Czechowski" <a...@s...invalid> wrote in message
> [...]
    > w przeciągu maksimum tygodnia. mLinka stwierdziła, ze nie ma się w ogóle
    > czym przejmować, nie liczą tego na minus do historii klienta.

    Czyli, mBank jest ... człowiekiem :-)
    Ciekawe czy jak sie ta informacja rozejdzie to nie zmienią podejścia ;-P

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 25. Data: 2002-12-09 13:51:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 09, 2002 at 02:49:10PM +0100, Tomasz Skorupa wrote:

    >Czyli, mBank jest ... człowiekiem :-)

    mBank kiedys twierdzil ze kobieta - sam nie wiem czy to zawsze to samo ;-)

    --

    --w

  • 26. Data: 2002-12-09 16:42:07
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > mBank kiedys twierdzil ze kobieta - sam nie wiem czy to zawsze to samo ;-)

    Rzeczywiście, zapomniałem !
    :-O Ale to oznacza, że zapamięta i wyciągnie kiedy będę się najmniej
    spodziewał ;-(

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 27. Data: 2002-12-10 02:14:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > mBank kiedys twierdzil ze kobieta - sam nie wiem czy to zawsze to samo ;-)

    Jest to lepiej widoczne w jezyku angielskim :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator