  • 1. Data: 2002-11-29 06:22:29
    Temat: konto firmowe - jakie (nie) polecacie
    Od: l...@p...onet.pl

    dzięki
    pzdr

  • 2. Data: 2002-11-29 07:51:11
    Temat: Re: konto firmowe - jakie (nie) polecacie
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:666c.00000eb5.3de707a4@newsgate.onet.pl...
    > dzięki
    > pzdr

    Polecam Mbank. Bardzo fajne warunki, bardzo fajna karta.
    Posiadam tam konto firmowe i jest ok. Gdyby tylko jeszcze token dawali, to
    by było nibo.

    pozdrawiam

    P.S. Nie polecam inteligo, zwłaszcza teraz, gdy współpracuje z PKO

    --
    ;-----.
    -===cesna07===-

    c...@w...pl

  • 3. Data: 2002-11-29 09:59:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 29 Nov 2002 08:51:11 +0100), "cesna07"
    <c...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >Polecam Mbank. Bardzo fajne warunki, bardzo fajna karta.
    >Posiadam tam konto firmowe i jest ok. Gdyby tylko jeszcze token dawali, to
    >by było nibo.

    To byloby piekło... Mam konto z tokenem w VW i co? Albo nosisz ze sobą
    jak głupi ten token albo moszesz stan konta oglądać tylko w
    domu/firmie i tylko ty jeden.

    To jest właśnie w mBanku piękne, że nawet jak nie mam przy sobie listy
    haseł (a i tak ją łatwiej nosić niż token), to z dowolnego miejsca
    sobie sprawdzam stan konta itp.

    BZWBK też ma tak fajnie, że co prawda do operacji jest wymagany Token,
    ale do logowania nie.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 4. Data: 2002-11-29 10:48:26
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

> [...]
    >
    > To jest właśnie w mBanku piękne, że nawet jak nie mam przy sobie listy
    > haseł (a i tak ją łatwiej nosić niż token), to z dowolnego miejsca

    W sumie to i wygoda bez tokena, ale z tokenem bezpieczniej...
    Jak kto woli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-29 13:23:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 29 Nov 2002 11:48:26 +0100), "cesna07"
    <c...@w...pl> był(a) napisał(a):

    >W sumie to i wygoda bez tokena, ale z tokenem bezpieczniej...

    Czy ja wiem czy bezpieczniej? Lista haseł to taki token właśnie. Jedna
    wada, że łatwo skopiować hasła z przyszłości...

  • 6. Data: 2002-11-29 13:36:46
    Od: l...@p...onet.pl

    Konto w mBanku oferowane dla małych przedsiębiorców. A co w przypadku spółek
    kapitałowych macie swoich faworytów?
    Gdzieś przeczytałem że oferta PBKBPH jest w porządku

  • 7. Data: 2002-11-29 14:11:44
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "cesna07" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W sumie to i wygoda bez tokena, ale z tokenem bezpieczniej...

    A co masz do hasel 1-razowych ???

    GreG

  • 8. Data: 2002-11-29 18:26:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 29 Nov 2002 08:51:11 +0100, w
    <as762f$bq9$1@news.tpi.pl>, "cesna07" <c...@w...pl> napisał(-a):

    > P.S. Nie polecam inteligo, zwłaszcza teraz, gdy współpracuje z PKO

    Bzdury piszesz, akurat teraz sporo konto zyskało (wreszcie WWW działa
    na poziomie oraz bezpłatne wpłaty).
    Pomijam już inne sprawy.

  • 9. Data: 2002-11-29 18:27:35
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 29 Nov 2002 07:22:29 +0100, w
    <6...@n...onet.pl>, l...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    Jak mało przelewasz, to możesz w mBanku.

    Jak dużo i trochę zależy ci na jakości serwisu --> Inteligo.

  • 10. Data: 2002-11-29 20:08:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "GreG" <g...@w...pl> writes:

    > A co masz do hasel 1-razowych ???

    Ze jak mi je ktos ukradnie, to leze. A moge nawet nie wiedziec, ze mi
    ukradl, az bedzie za pozno...

    A jesli zabezpiecznie jest typu haslo do wejscia na strone+hasla
    jednorazowe, to to pierwsze haslo moze ktos podsluchac jakims trojanem
    na komputerze, czy cos.

    Natomiast tokena nikt nie ukradnie niepostrzezenie, a nawet jak
    ukradnie, to mu on na nic, bo hasla do tokena nie zna i nie podslucha.

    MJ