  • 11. Data: 2002-11-29 12:16:05
    Temat: Re: Re: Re: [mBank] Termin pobrania prowizji za wznowienie karty
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 01:05:28PM +0100, Tomasz Skorupa wrote:

    >I miejsce do parkowania ( bez opłat i prowizji ) :-)

    A to prawda. Dlatego multi mnie az tak nie podnieca[1], choc moze to
    sie zmieni jak beda platne parkingi pod placami.

    [1] Czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego ktos mysli ze 'frontem do
    klienta' oznacza zawsze umieszczenie placowek w miejscach przy ktorych
    zaparkowac _nie_da_sie_ w normalny sposob, zawsze jest to nie dosc ze
    polowanie na miejsce to jeszcze dodatkowa oplata.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-11-29 12:24:25
    Temat: oczywiście
    Od: s...@p...onet.pl

    Za to co zrobili (a raczej czego nie zrobili) będę ich tępił jak robactwo (o
    ile na to zasłużą).
    Wolność wypowiedzi stary :)))

  • 13. Data: 2002-11-29 12:26:02
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    [...]

> [...]
    > zaparkowac _nie_da_sie_ w normalny sposob, zawsze jest to nie dosc ze
    > polowanie na miejsce to jeszcze dodatkowa oplata.

    WaPark ma tam konto ? ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 14. Data: 2002-11-29 12:26:29
    Temat: Re: oczywiście
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 01:24:25PM +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    >Za to co zrobili (a raczej czego nie zrobili) będę ich tępił jak robactwo (o
    >ile na to zasłużą).

    Wciaz nie udowodniles ze zasluguja.

    >Wolność wypowiedzi stary :)))

    No. I wolnosc myslenia - ale malo kto stosuje.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-11-29 12:33:00
    Od: s...@p...onet.pl

    > Wciaz nie udowodniles ze zasluguja.
    popróbujemy

    > No. I wolnosc myslenia - ale malo kto stosuje.

    :))))))) dobre dobre ale takie bzdety nie są w stanie wyprowadzić mnie z
    równowagi.
    W takim więc razie myśl dalej skoro to cię uwalnia :))))))

  • 16. Data: 2002-11-29 12:33:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 01:26:02PM +0100, Tomasz Skorupa wrote:

    >WaPark ma tam konto ? ;-)

    Wiesz, o ile tylko Kaczynskiego nie zamkna do ciasnego pomieszczenia,
    to obiecywal ze sie wezmie ostro za te firme. ;-)

    A powazniej to zakladam, pewnie rownie naiwnie jak w to ze ktos do
    mnie oddzwoni w sprawie KK z multi, ze tam mysla. Pewnie mysla, ale o
    rozowych migdalach ;-(

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-11-29 12:35:13
    Temat: Re: Re: oczywiście
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Nov 29, 2002 at 01:33:00PM +0100, s...@p...onet.pl wrote:

    ::))))))) dobre dobre ale takie bzdety nie są w stanie wyprowadzić mnie z
    >równowagi.

    A 36 zl potrafi.

    >W takim więc razie myśl dalej skoro to cię uwalnia :))))))

    Dziekuje, jak widac stosuje. Polecam rowniez, niektorzy mowia ze w
    poczatkowym okresie moze wywolywac bol, ale po kilku latach mija.

    EOT z mojej strony.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-11-29 12:41:34
    Od: s...@p...onet.pl

    > A 36 zl potrafi.

    niesłusznie pobrane potrafi

    > Dziekuje, jak widac stosuje. Polecam rowniez, niektorzy mowia ze w
    > poczatkowym okresie moze wywolywac bol, ale po kilku latach mija.

    jak rozumiem znasz to z własnych doświadczeń :)
    to nic - dobrze że już ci minęło :)

  • 19. Data: 2002-11-29 14:49:14
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za info. Od mojej strony wygląda to niewesoło bo nie mam pojęcia
    > kiedy to
    > nastąpi, mogę jedynie 'estymować' :-(

    Stawiam, ze jakis miesiac przed uplywem waznosci karty poprzedniej.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 20. Data: 2002-11-29 14:50:12
    Od: k...@o...pl

    > Stawiam, ze jakis miesiac przed uplywem waznosci karty poprzedniej.

    Z tego co ja się orientuje to 45 dni