  • 1. Data: 2013-12-13 06:24:45
    Temat: [mBank] Nowy system
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mam pytanie do grupowiczów, czy tylko ja jestem nieogarnięty czy też
    faktycznie poniższe rzeczy w nowym systemie są skopane

    1. Na polu kwota nie działa "," z klawiatury numerycznej
    2. Taki scenariusz
    a) wpisujemy coś w pole "Nazwa odbiorcy" np. "Abacki" - nie zostaje
    znalezione, przechodzimy do pozostałych pól przelewu
    b) wypełniamy konto,
    c) przy polu z adresem orientujemy sie, że wypadałoby wpisać pełną
    nazwę w "Nazwe odbiorcy"
    d) przechodzimy więc do pola "Nazwa odbiorcy" i próbujemy wpisać
    " Aleksander Abacki "
    e) system zamienia to z powrotem na "Abacki"
    f) poddajemy się i wpisujemy przelew od początku, klnąc, że jeszcze
    raz musimy wpisywać numer konta (papierowa faktura)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 2. Data: 2013-12-14 19:03:21
    Temat: Re: [mBank] Nowy system
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2013 06:24:45 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Mam pytanie do grupowiczów, czy tylko ja jestem nieogarnięty czy też
    > faktycznie poniższe rzeczy w nowym systemie są skopane
    > 1. Na polu kwota nie działa "," z klawiatury numerycznej

    Dziala (pod IE). Dziala tez kropka z glownej klawiatury - tylko
    pokazuje sie przecinek.
    Ale tam skrypt sprawdza na biezaco, wiec wszystko mozliwe.

> [...]
    > d) przechodzimy więc do pola "Nazwa odbiorcy" i próbujemy wpisać
    > " Aleksander Abacki "
    > e) system zamienia to z powrotem na "Abacki"

    Naciskamy na koniec enter ... i system kasuje wszystko :-)

    > f) poddajemy się i wpisujemy przelew od początku, klnąc, że jeszcze
    > raz musimy wpisywać numer konta (papierowa faktura)

    J.

  • 3. Data: 2013-12-14 21:02:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dziala (pod IE). Dziala tez kropka z glownej klawiatury - tylko
    Ale pod linuksa IE chyba nie ma?
    Ale mój błąd :)
    Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20131101 Firefox/24.0
    Iceweasel/24.1.0
    [...]

    > Naciskamy na koniec enter ... i system kasuje wszystko :-)
    I można wypełnić od zera? A jak się można tego dowiedzieć?
    KJ

  • 4. Data: 2013-12-15 00:19:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2013 21:02:12 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Ale pod linuksa IE chyba nie ma?

    A to widac windows lepszy, bo nawet pod mozilla dziala.

    > [...]
    > I można wypełnić od zera?

    Od zera ... czyli wszystko co wpisales do tej pory w inne pola znika
    :-)

    > A jak się można tego dowiedzieć?

    To tylko metoda prostych prob :-)

    J.