  • 1. Data: 2013-12-13 01:29:33
    Temat: Imperius za pół ceny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    F2OVPDZ9PX <-- z tym kodem Imperius (porównywalny z Monsterem) za 349 pln w Morelach:

    http://www.morele.net/smartfon-media-tech-imperius-e
    n3rgy-mt7013-582515/?utm_source=newsletter_20131211&
    utm_medium=e-mail&utm_campaign=imperius

    Trochę mniej akumulatora (3.5 Ah zamiast 4.1 Ah)
    i trochę mniej kamerki (5 Mega zamiast 8) i niższy
    numerek BT (2.1 zamiast 3) i chyba bez HSPA+.

    Oczywiście dwie SIMki i oczywiście współpraca z Aero2.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-12-13 16:33:07
    Temat: Re: Imperius za pół ceny
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > F2OVPDZ9PX <-- z tym kodem Imperius (porównywalny z Monsterem) za 349
    > pln w Morelach:

    Jak dla mnie to tam jest cena 779 zł.

  • 3. Data: 2013-12-13 17:25:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-12-13 16:33, Poldek pisze:

    > Jak dla mnie to tam jest cena 779 zł.

    Dla mnie też. Wczraj przyszła wiadomość reklamowa z tą ofertą w jakimś
    mailingu i po kliknięciu też zobaczyłem wyższą cenę zamiast promocyjnej
    339, 359 zł (czy coś koło tego, nie mam teraz tego maila przed oczami).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2013-12-13 21:47:00
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    > Jak dla mnie to tam jest cena 779 zł.

    Jak dodasz do koszyka i wpiszesz kod rabatowy, to się zmieni.

    P.

  • 5. Data: 2013-12-14 00:49:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Muszyński" 52ab7241$0$2188$6...@n...neostrada.pl

    > Jak dodasz do koszyka i wpiszesz kod rabatowy, to się zmieni.

    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/imperius/imperius7.PN
    G <-- przed rabatem

    Sprawdziłem to kilkakrotnie, zanim wysłałem post na grupę.
    Na stronie pojawia się przekreślona cena wyższa i obok niej
    cena niższa. Do zapłacenia jest niższa, co sprawdziłem. :)

    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/imperius/imperius.PNG

    Ale żeby była niższa cena trzeba wstawić podany kod rabatowy
    i ,,wcisnąć'' >>wyślij<<.

    F2OVPDZ9PX <-- kod rabatowy

    http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/imperius/imperius3.PN
    G <-- po
    lewej na dole jest okienko do wpisania tego kodu

    -=-

    Codziennie modlę się, prosząc Boga o ,,dołożenie''
    Pentagramowi -- dlaczego Bóg miałby mnie jakoś oszukać?...

    -=-

    Te 349,00 pln to mniej więcej połowa Monstera a parametry podobne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-12-14 13:12:56
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Witam.
    Zupełnie nie znam sie na smartfonach więc spytam:
    Czy warto się tym zainteresować? Chciałbym kupić córce jakiegoś
    smartfona(pewno głównie do gier) i stąd moje pytanie czy bedzie zadowolona?
    Pozdr
    Wieslav

  • 7. Data: 2013-12-14 13:25:29
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-14 13:12, wieslav pisze:
> [...]
    > Czy warto się tym zainteresować? Chciałbym kupić córce jakiegoś
    > smartfona(pewno głównie do gier) i stąd moje pytanie czy bedzie

    Zdecydowanie nie warto - ciężki grzmot, no i tylko 512 MB RAMu.

  • 8. Data: 2013-12-14 13:52:01
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com> napisał w wiadomości

    > Zdecydowanie nie warto - ciężki grzmot, no i tylko 512 MB RAMu.

    No a gdyby pominął wagę to w czym technologicznie jest gorszy od Sony
    Xperia E Black ktora ma taką samą pamięć lecz mniejszy wyświetlacz?
    Czy jest jakiś smartfon w granicach 500 zł którym warto by się
    zainteresować? Powtórzę, dziecku chodzi głównie o gry, internet pewno też
    się przyda. Więc Wi-Fi, Aero2 też by chyba fajnie gdyby było.

    Pozdr
    Wieslav

  • 9. Data: 2013-12-14 14:31:21
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-14 13:52, wieslav pisze:

> [...]
    > zainteresować? Powtórzę, dziecku chodzi głównie o gry, internet pewno
    > też się przyda. Więc Wi-Fi, Aero2 też by chyba fajnie gdyby było.

    Pewnie materiałami i jakością wykonania. I rzeczywiście pal tam licho
    wagę, ale 512MB RAMu to jest za mało na obsługę Androida 4xxx. Mam
    tablet i smartfona, prawie identyczna konfiguracja tj. procesor 1GB i
    512MB pamięci. Z tym że w tablecie jest zainstalowany Android 2.2 a w
    smartfonie 4.04 no i w tablecie wszystko aż fruwa a smartfona czasem mam
    chęć roztrzaskać o ścianę. komunikaty informujące o braku pamięci,
    jakieś spowolnienia, podwieszenia, zawieszenia i restarty. Nic takiego
    nie ma w tablecie z Androidem 2.2.

    Z dużą dozą prawdopodobieństwa można przypuścić że do 500 zł nie kupisz
    nic porządnego, tym bardziej jeżeli to ma być sprzęt przede wszystkim do
    gier... oczywiście o ile chcesz kupić nowy smartfon.

  • 10. Data: 2013-12-14 15:50:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Czy warto się tym zainteresować? Chciałbym kupić córce jakiegoś
    > smartfona(pewno głównie do gier) i stąd moje pytanie czy bedzie zadowolona?

    Ty chyba lepiej znasz swoja córkę, no nie?

    --
    animka