  • 11. Data: 2010-09-22 07:11:38
    Temat: Re: mBank KASUJE za duet VeDelfin+MCd 1,50zł od 1,11,10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i7c9q6$bmr$...@i...gazeta.pl...

    > I to jest bardzo ciekawe:
    >
    > * dodaniu informacji, że mBank nie pobiera opłaty za przelew z rachunku
    > KARTY kredytowej w ramach płatności z wykorzystaniem usługi mTRANSFER,
    >
    > To ma jakieś sensowne zastosowanie? Płacenie kk przez mTRANSFER?

    To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotówkowa czy
    bezgotówkowa idzie. Jeśli jako bezgotówkowa to jak najbardziej miałoby to
    ciekawe zastosowania, jeśli jako gotówkowa to dużo gorzej, ale ze względu na
    brak prowizji można by szukać zastosowania jako alternatywy do wypłaty z
    bankomatu albo przelewu z karty (odsetki niższe od prowizji).

  • 12. Data: 2010-09-22 07:32:40
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    > Czy wystarczy zgubić i zastrzec kartę, czy też trzeba dzwonić, żeby nie
    > wznawiali?
    >
    > KJ

    Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

  • 13. Data: 2010-09-22 07:33:37
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "MarekZ" napisał:

    > To jest chyba nowe. Nie wiem czy to jako transakcja gotówkowa czy
    > bezgotówkowa idzie.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,756,mtransfer-latwe
    -i-szybkie-platnosci-online-w-nowej-odslonie.html

  • 14. Data: 2010-09-22 07:46:38
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Stephen Wyszy" napisał:

    > Przyłączam sie do pytania bo nie mam zamiaru im płacić ;-)

    Zastrzegałem w serwisie MC-PP i dzwoniłem dla pewności:
    Poinformowano mnie, że tel. nie jest konieczny - chyba, że chciałbym by ją
    wznowiono.

  • 15. Data: 2010-09-22 09:20:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie zmienili TOiP
    > Blog:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,754,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat.html
    > Forum:
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=953930&t=9
    53930&sr=ld&pn=1&cat=0

    mastercard zastrzeżona i zniszczona

  • 16. Data: 2010-09-22 09:27:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 09:11:38 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > względu na brak prowizji można by szukać zastosowania jako alternatywy
    > do wypłaty z bankomatu albo przelewu z karty (odsetki niższe od

    Ze strony mBanku odnośnie mTRANSFERU:

    "Z rachunku karty kredytowej jako przelew z karty"

    Hmmm z tego co kojarzę to zazwyczaj jeżeli jest mTRANSFER, to jest też
    możliwość płatności kartą. Więc idąc za radą banku:
    "Koniec z mozolnym przepisywaniem danych z KARTY kredytowej, z
    pamiętaniem kodów CVV. Jedne co musisz zrobić to wybrać KARTĘ kredytową,
    której chciałbyś użyć. Pozostałe czynności zrobi za Ciebie system
    transakcyjny mBanku."
    Szkoda tylko, że bank każe sobie za takie ułatwienia dosyć słono płacić.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-09-22 09:32:55
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "xbartx" napisał:

> [...]
    > "Koniec z mozolnym przepisywaniem danych z KARTY kredytowej,[...]
    > Szkoda tylko, że bank każe sobie za takie ułatwienia dosyć słono płacić.

    Słono, czyli 0 zł.

  • 18. Data: 2010-09-22 09:37:41
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > mastercard zastrzeżona i zniszczona
    ve zastrzeżona i zniszczona, mc zostaje

  • 19. Data: 2010-09-22 09:57:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 11:20:46 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > mastercard zastrzeżona i zniszczona

    Trochę bez sensu, no chyba że chodzi o jakieś akceptowanie w szczególnych
    miejscach, bo MC nie ma 2% przy przewalutowaniu a reszta jest dokładnie
    taka sama, no oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu ;)

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-09-22 10:03:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Trochę bez sensu, no chyba że chodzi o jakieś akceptowanie w szczególnych
    > miejscach, bo MC nie ma 2% przy przewalutowaniu a reszta jest dokładnie
    > taka sama, no oczywiście prócz wyglądu i ewentualnego sentymentu ;)
    Ponadto w MC można ustawić wyższe limity wypłat.

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.