  • 1. Data: 2003-01-08 23:06:34
    Temat: mBank Express - Nowy program do mBanku
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Witam,

    Po przeczytaniu ostatniego wątku na temat programu współpracującego z
    kontami mBanku, wszyscy widzimy potrzebę usprawnienia sobie pracy.

    Mniej więcej w tym samym czasie, (co kolega Radosław) pozwolę sobie
    zaprezentować nieco inne podejście do współpracy z kontami mBank.

    Program mBank Express stanowi "graficzną oprawę" Internet Explorer, a
    dokładnie biblioteki SHDOCVW.DLL

    Dlatego bez IE (w wersji co najmniej 4) nie będzie pracował. Całą obsługą
    połączenia, logowania, wyświetlania strony mBanku zajmuje się Internet
    Explorer, a ten "wyświetlany" jest tylko w oknie naszego programu. Dane o
    przelewach pobierane są bezpośrednio z otwartego okna, dlatego wyciąg musi
    być otwarty, gdyż tylko wtedy dostępne są wszystkie jego informacje.

    Program mBank Express nie potrzebuje "dla siebie" identyfikatora, ani hasła
    logowania. Te podajemy bezpośrednio w oknie IE.

    Wkrótce na stronie będzie więcej informacji na temat sposobu pracy i obsługi
    programu.

    Zapraszam do zapoznania się z demonstracją:
    http://www.tgsoft.pl/video/mbank1.html

    Wersja instalacyjna: http://programy.tgsoft.pl/setup_mb.exe

    Zapraszam do dyskusji.

    Pozdrowienia,

    Tadeusz Golebiowski

    http://www.tgsoft.pl

  • 2. Data: 2003-01-09 10:28:32
    Temat: Re: mBank Express - Nowy program do mBanku
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Tadeusz Golebiowski wrote:

    > Zapraszam do dyskusji.

    Obejrzałem prezentację na stronach www i muszę powiedzieć, że program
    wygląda bardzo przyjemnie. Proszę się nie obrazić o to co piszę, ale
    jedyną rzeczą jakiej się obawiam, to bezpieczeństwo moich pieniędzy.
    Nie jestem programistą, a jedynie użytkownikiem programów i sam nie
    potrafię sprawdzić, co taki program robi w tle. Czy nie przesyła
    ukrytych danych autorowi, itd., itp? Dlatego boję się go nawet wypróbować.

    --
    Piotrek Miller | pe_em70NOSPAM(at)poczta.onet.pl
    "Ciało dopiero przez erotyzm staje się interesujące i symboliczne."

  • 3. Data: 2003-01-09 15:23:42
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Potwierdzam i popieram, pozostane przy WWW :)

  • 4. Data: 2003-01-09 16:36:56
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avk46e$evu$1@news.polbox.pl>, Doman wrote:
    > Potwierdzam i popieram, pozostane przy WWW :)

    Jezeli osoby piszace takowe programy przekonaja innych o bezpiecznym
    prowadzeniu tranzakcji przez uzytkownikow wowczas dopiero odniosa sukces!

    Pomysl jest super i tak mysle jakby tak zamaist chmurki inrformujacej o
    noeych wplywach (ktos tam o tym pisal) przeslac info poprzez bramke GSM
    na odpowiedni telefon komorkowy. Jest to cos czego w mBanku brakuje i
    neiwiadomo czy w ogole ta usluge wprowadza. DLa pomyslodawcy programu sa
    to jakies dodstkowe plusy. Oczywiscie najwazniejsze
    jestes jednak bezpieczenstwo ..... Przekonajcie nas ...

  • 5. Data: 2003-01-09 17:26:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to jakies dodstkowe plusy. Oczywiscie najwazniejsze
    > jestes jednak bezpieczenstwo ..... Przekonajcie nas ...

    ank niech kupi prawa i juz :)

  • 6. Data: 2003-01-09 17:49:34
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avkbeg$p4a$2@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > ank niech kupi prawa i juz :)

    Tak prawde powiedziawszy na pewno wiekszoscy z tych osob, ktore tworzy owe
    programy mysli o tym (banku kupil prawa), czy tez zeby zostac
    zatrudnionym do dworzenia takich czy innych aplikacji dla bankowosci
    elektronicznej. Myle sie?

  • 7. Data: 2003-01-09 18:06:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > elektronicznej. Myle sie?

    Czy to takie zle? :)
    Korzystaja przeciez wszyscy, a ryzykuje tylko tworca...

  • 8. Data: 2003-01-09 19:33:17
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <avkf7t$7pf$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Czy to takie zle? :)
    > Korzystaja przeciez wszyscy, a ryzykuje tylko tworca...

    Pewnie ze nie. Kazdy szuka swoich 5 minut w zyciu i chce sie jak najlepiej
    zaprezentowac i tutaj moze. Nie dziwie sie rowniez ze nie
    tworcy "pogramow pomocniczych" zwiazanych z bankowoscia
    elektroniczna nie chca udostepniac zrodel. Czysta Komercja "szansa w
    zyciu" ale rowniez
    bym sie nie zdziwil gdyby wlasnie tylko z tego jednego powodu odpowiednie
    srodowiska probowaly udowodnic ze taki program ma pelno dziur i bledow.
    Problem tylko w tym ze tu chodzi o nasz klientow pieniadze .....

  • 9. Data: 2003-01-09 20:34:17
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    "Maciej" <m...@N...poczta.fm> wrote in message
    row.pl...

> [...]
    > programy mysli o tym (banku kupil prawa), czy tez zeby zostac
    > zatrudnionym do dworzenia takich czy innych aplikacji dla bankowosci

    Nie wiem jak koledzy programiści, ale ja piszę ten soft przede wszystkim dla
    siebie, założyłem konto Biznes tydzień temu i potrzebuję oprogramowania,
    które mi przypomni o przelewach do ZUS i US. Nie oczekuję wsparcia BRE
    Banku, ani w kwestii dokumentacji wykorzystywanych przez nich skryptów, ani
    komercyjnej protekcji przy wdrażaniu tego oprogramowania na rynek. Nie muszę
    na takich prymitywnych programach, pisanych na kolanie zarabiać, mam stałą
    pracę, nie są to wprawdzie kokosy, ale jakoś ciągnę z dnia na dzień. Dowodem
    jest moja strona domowa na której soft jest darmowy.
    Niniejszym oddałem w Wasze ręce darmową aplikację nie zawierającą szpiegów
    czy trojanów czego się większość z grupowiczów doszukuje. Powiem krótko -
    jak ktoś ma ochotę niech korzysta, a jeśli nie to do dyspozycji jest wiele
    innych programów np. http://www.tgsoft.pl/video/mbank1.html - polecam
    serdecznie.

    Czytając Wasze posty odechciewa się cokolwiek dla ludzi robić z dobrej
    woli...

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 10. Data: 2003-01-09 20:42:44
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    >potrafię sprawdzić, co taki program robi w tle. Czy nie przesyła >
    >ukrytych danych autorowi, itd., itp? Dlatego boję się go nawet wypróbować.

    Wypróbować można bez żadnych obaw otwierając stronę DEMO mBanku.

    Jednak w wersji demo można wczytać tylko wyciągi: Przelew
    Wewnętrzny/Zewnętrzny Przychodzący/Wychodzący. Bez odsetek, opłat,
    bankomatów itp.

    W wersji "pełnego" konta można odczytać (chyba) wszystkie wyciągi. Piszę
    chyba, ponieważ formatki z danymi o wyciągu różnią się pomiędzy sobą i być
    może nie mieliśmy dostępu do wszystkich możliwych operacji na koncie. W
    takiej sytuacji po przesłaniu nam informacji o nowym wyciągu zostanie on
    dodany do programu.

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/