  • 1. Data: 2003-01-08 21:37:27
    Temat: Odsetki w Multibanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Czy odsetki w Multibanku są naliczane w okresach miesięcznych od momentu
    uruchomienia rachunku (nie kalendarzowych)?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-01-08 21:49:24
    Temat: Re: Odsetki w Multibanku
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Czy odsetki w Multibanku są naliczane w okresach miesięcznych od momentu
    > uruchomienia rachunku (nie kalendarzowych)?

    Ostatniego dnia miesiaca, chyba, ze ostatni to swieto, to wtedy wczesniej. W
    tym przypadku sa fajne jaja
    :-)

    M.

  • 3. Data: 2003-01-08 21:52:14
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> w poście
    news:0t3e1c99fci2918n3e8%sal@virgin.gazeta.pl napisał:

    > Czy odsetki w Multibanku są naliczane w okresach miesięcznych od
    > momentu uruchomienia rachunku (nie kalendarzowych)?

    Naliczają ostatniego każdego miesiąca

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-01-08 21:56:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    > Ostatniego dnia miesiaca, chyba, ze ostatni to swieto, to wtedy wczesniej. W
    > tym przypadku sa fajne jaja

    No to coś nie halo. Chyba, że inaczej jest w piewszym miesiącu posiadania
    rachunku.
    Minął 1-y, a mi nadal nie zaksięgowano odsetek od kredytu odnawialnego.
    Dlatego pytam, czy nie leci wg. miesięcy kalendarzowych...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-01-08 22:02:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Minął 1-y, a mi nadal nie zaksięgowano odsetek od kredytu odnawialnego.
    > Dlatego pytam, czy nie leci wg. miesięcy kalendarzowych...

    Kapitalizacja jest dnia uruchomienia linii ;-)

  • 6. Data: 2003-01-08 22:06:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Kapitalizacja jest dnia uruchomienia linii ;-)

    O. I o to mi chodziło :) Dziękuję za informację (moja wina, że nie napisałem
    od razu o jakie odsetki chodzi)

    --
    Przemysław Maciuszko