  • 1. Data: 2003-03-26 12:21:12
    Temat: mBank Express 1.1.04
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    1) Import kolejnych wyciągów:
    STORNO UZNANIA
    OPŁATA MIES. ZA POLECENIE ZAPŁATY
    PROWIZJA - WYPŁATA Z ATM ZAGRANICĄ
    POLECENIE ZAPŁATY - OBCIĄŻENIE
    OPŁATA ZA ODNOWIENIE KARTY DODATK.
    OPŁATA PRZELEW ZEW.ZDEF.PRZYSZŁY
    KAPITALIZACJA ODSETEK-OBCIĄŻENIE

    2) Obsługa rachunku eFIRMA TRANSFER (tylko wersja PRO)
    3) poprawa importu operacji storno obciążenia (wczytywane było po stronie
    przychodów)

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/mbank_ex.htm

  • 2. Data: 2003-03-26 21:14:30
    Temat: Re: mBank Express 1.1.04
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Tadeusz Golebiowski <t...@n...onet.pl> napisał w

    [wycięte]

    Nareszcie potwierdzenie przelewu w mniejszym formacie! :)
    Chociaż z kolei tutaj ja bym sugerował usuniecie pola "Saldo po
    operacji". Potwierdzenie przelewu z założenia przeznaczone jest do
    przedkładania innym, a ich nie powinno interesować ile mi jeszcze forsy
    zostało na rachunku.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 3. Data: 2003-03-27 08:27:07
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b5t582$q84>

> [...]
    > operacji". Potwierdzenie przelewu z założenia przeznaczone jest do
    > przedkładania innym, a ich nie powinno interesować ile mi jeszcze forsy

    Potwierdzenie to zostało przygotowane dla własnej księgowości, gdzie takie
    saldo jest przydatne.
    Program jest wyposażony we własny generator raportów RAVE, za pomocą którego
    można zmodyfikować zaproponowany przez nas projekt wydruku, lub utworzyć
    własny (nowy automatycznie pojawi się na liście dostępnych raportów). RAVE
    należy dodatkowo zainstalować w katalogu z programem.

    Pytania proszę kierować na grupę: news://news.fr.pl/tgsoft.programy

    Tadeusz Gołębiowski
    http://www.tgsoft.pl/mbank_ex.htm

  • 4. Data: 2003-03-27 09:13:01
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > 2) Obsługa rachunku eFIRMA TRANSFER (tylko wersja PRO)
    > 3) poprawa importu operacji storno obciążenia (wczytywane było po stronie

    Ja osobiscie odradzam stosowanie takich programow bo zawsze moze zajsc obawa
    ze dane o koncie potem moga znalesc sie gdzies w sieci!!!
    Nie wiadomo co autor zaszyl w srodku i czy czasem pod przykrywka programu
    nie sa sledzone nasze dane o haslach itp sprawach.

    CU Janet,

    ps.: Ja wole w sprawach pieniedzy nie uzywac darmowych programow ;-) tzw
    pomocnikow

  • 5. Data: 2003-03-27 20:45:00
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

> [...]
    > lub utworzyć własny (nowy automatycznie pojawi się na liście
    > dostępnych raportów). RAVE należy dodatkowo zainstalować w katalogu z

    Bardziej sensowne by było, żeby program zawierał potwierdzenie w formie
    nie wymagającej już żadnych modyfikacji. Nie każdy ma czas, możliwości i
    chęci do instalowania dodatkowych programów w celu edytowania jednego
    dokumentu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-03-27 21:52:25
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof K. Maj znowu nadaje:

    > Bardziej sensowne by było, żeby program zawierał potwierdzenie w formie
    > nie wymagającej już żadnych modyfikacji.

    Sensowne by było, żeby program zamiast możliwości modyfikacji odpowiadał
    twojemu widzimisiowi?

    > Nie każdy ma czas, możliwości i
    > chęci do instalowania dodatkowych programów w celu edytowania jednego
    > dokumentu.

    No tak, przy braku czasu, możliwości i chęci...

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 7. Data: 2003-03-28 10:41:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    simon <s...@p...onet.pl> napisał w

    > Sensowne by było, żeby program zamiast możliwości modyfikacji
    > odpowiadał twojemu widzimisiowi?

    Absolutnie nie "zamiast", przecież jedno nie wyklucza drugiego!
    I nie jest to moje widzimisię, bo ten temat już kiedyś był poruszany
    (chyba w związku z oryginalnymi potwierdzeniami mBanku) i konkluzja
    wówczas była identyczna jak moje "widzimisię".

    > No tak, przy braku czasu, możliwości i chęci...

    Jeśli ktoś poświęca swój czas i środki na opracowanie nowego programu,
    to chyba jego celem jest, aby z tego programu korzystało jak najwięcej
    ludzi. Jednak jeśli do wątpliwości dotyczących bezpieczeństwa i
    czasochłonności ściągania historii rachunku dojdzie jeszcze zmniejszona
    użyteczność programu, to naprawdę trudno oczekiwać, aby program odniósł
    sukces.
    Piszę to wszystko nie po to aby deprecjonować program z którego
    korzystam, ale po to, aby z tego programu zarówno mnie jak i innym
    korzystało się jak najwygodniej i jak najwydajniej.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 8. Data: 2003-03-29 15:39:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b618tt$6fb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > (chyba w związku z oryginalnymi potwierdzeniami mBanku) i konkluzja
    > wówczas była identyczna jak moje "widzimisię".

    Hehe, Twój widzimiś. :-D

    Masz jakiegoś widzimisia? :-))))

    ROTFL

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-03-31 07:03:59
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 27 Mar 2003 21:52:25 +0000 (UTC), simon
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Sensowne by było, żeby program zamiast możliwości modyfikacji odpowiadał
    >twojemu widzimisiowi?

    tak, tego właśnie użytkownicy oczekują od programów komputerowych :-)
    A potwierdzenie przelewu bez podawania salda jest IMHO jak najbardziej
    uzasadnionym "widzimisiem".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski