  • 11. Data: 2004-06-24 10:37:14
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:cbe86e$6mr$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    > pokazywał salda.

    BPH pokazuje.

    Segoy

  • 12. Data: 2004-06-24 11:02:54
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Segoy dnia 2004-06-24 12:37 napisał(a) co następuje:

    > BPH pokazuje.

    Pekao też.

    Marek

  • 13. Data: 2004-06-24 11:52:53
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Tak.
    > Tylko, że ja wolałbym saldo _przed_ wypłatą :-)

    w bzwbk nie ma problemu zeby wyplacic 10zl :-)

    D.

  • 14. Data: 2004-06-24 12:03:55
    Od: "b99" <b...@o...pl>

    > Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    > pokazywał salda.

    Millennium jako pierwsze umożliwiało sprawdzenie salda i ostatnich transakcji w
    bankomatach Euronetu. Do tego można robić przelewy i pobrać hasło do internetu.

  • 15. Data: 2004-06-24 12:06:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > podane

    > w bzwbk nie ma problemu zeby wyplacic 10zl :-)

    No jest to jakiś pomysł, ale przyznasz, że do wygodnych nie należy: karta, PIN,
    forsa, kwitek...kalkulator :-)...(karta, PIN, forsa, tym razem bez kwitka...)*

    A co jeśli bankomat Ci nie wypłaci tych 10 zł :-)
    To co wiesz wtedy?

    * Nie wiem, czy w BZWBK nie pyta: "czy mogę jeszcze w czymś pomóc".
    Jacek

  • 16. Data: 2004-06-24 12:12:42
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia 24 Jun 2004 14:06:25 +0200, Jacek napisał(a):
    > * Nie wiem, czy w BZWBK nie pyta: "czy mogę jeszcze w czymś pomóc".
    "Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?" :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 17. Data: 2004-06-24 12:15:16
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > "Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?" :-)

    Widać taka specyfika WROCŁAWSKICH banków :-)
    Uczyć się warszawiacy...

    Jacek

  • 18. Data: 2004-06-24 13:47:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > Podstawową? Nie przesadzaj. W Euronecie chyba żaden bank dotychczas nie
    > pokazywał salda.

    Prawde mowiac to jestem w szoku. Nawet nie pomyslalem, ze takiej funkcji
    w mBanku nie ma. Ale dziady. A teraz jak wprowadzaja to jeszcze kasuja
    za to.

    W Millenium jest tak, ze jak sie oglada saldo i historie transakcji na
    ekranie, to sie nie buli, ale jak sie wydrukuje kwita, to kasuja.
    Przynajmniej tak bylo kiedys.

    Bartol

  • 19. Data: 2004-06-24 14:18:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W Millenium jest tak, ze jak sie oglada saldo i historie transakcji na
    > ekranie, to sie nie buli, ale jak sie wydrukuje kwita, to kasuja.
    > Przynajmniej tak bylo kiedys.

    Wszędzie jak drukujesz saldo to płacisz za to.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2004-06-24 14:26:29
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Glenn dnia 2004-06-24 16:18 napisał(a) co następuje:

    > Wszędzie jak drukujesz saldo to płacisz za to.

    Nieprawda, w Pekao wydrukowanie salda w bankomacie jest bezpłatne.

    Marek