  • 51. Data: 2004-06-25 07:49:31
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo - organoleptycznie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > no oczywiscie. Bo mbank nie udostepnia salda BZWBK.

    1. Przyznam, że nie widzę różnicy między moim pytaniem/stwierdzeniem "BZWBK to
    pies?", a Twoją odpowiedzią "Bo mbank nie udostepnia salda BZWBK". Piszemy o tym
    samym, a jakoś nie możemy się porozumieć :-)

    > I dlatego w BZWBK nie
    > bedzie mozna sprawdzic salda mbanku bo gdyby byla taka mozliwosc (nawet
    > platna) to ludzie zamiast placic za sprawdzenie salda wyplacaliby 10zl i
    > dostali saldo na wydruku.

    2. I tu znowu pkt. 1.
    A dodatkowo: a nie może nie drukować salda na kwicie po operacji, tylko na
    żądanie?

    3. Żeby nie było wątpliwośći: moje "BZWBK to pies?" dotyczyło udostępnienia tej
    funkcjonalności dla kart mBanku w bankomatach bezprowizyjnych BZWBK.

    Jacek

  • 52. Data: 2004-06-25 09:19:15
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >Eurobank, BZWBK, Lukas - sprawdzenie salda jest płatne.

    Lukas za darmo w bankomatach Dominet Bank , kredytowka Visa i Electron
    Al
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 53. Data: 2004-06-25 09:22:05
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    >Przypomnij sobie misje mBanku - czy to nie byla piekna idea? :-) moze ma
    >ktos ja w orginalnym brzmieniu i by ja przytoczyl :-)

    taniej wyslac sms-a (ok.30gr) zeby sprawdzic stan konta wiec o co to biadolenie
    albo mLinia (ok.36gr) wiec nie przesadzajmy po co narzekac skoro mozna taniej i
    praktycznie z kazdego miejsca w Polsce bez bankomatu sprawdzic satn konta

  • 54. Data: 2004-06-25 09:39:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Al501" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    taniej i
    > praktycznie z kazdego miejsca w Polsce bez bankomatu sprawdzic satn konta

    Trzeba miec albo komorke albo karte telefoniczna. W przeciwienstwie do
    Inteligo gdzie infolinia jest darmowa :-)

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2004-06-25 10:30:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    gornik <g...@g...w.pl> writes:

    > Weź pod uwagę, że zarówno Millenium, jak i wiele innych banków ma własne
    > bankomaty i to, czy kasują za sprawdzenie salda czy nie, to jest ich
    > ewentualny zysk. Natomiast mBank korzysta z bankomatów Euronetu i napewno
    > musi mu płacić za sprawdzanie salda.

    To niech postawi wlasne bankomaty, moze taniej wyjdzie?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 56. Data: 2004-06-25 12:15:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Krzysztof Halasa napisał:

    > To niech postawi wlasne bankomaty, moze taniej wyjdzie?

    Myślę, że wątpię.

    K.

  • 57. Data: 2004-06-25 14:29:04
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >
    >Trzeba miec albo komorke albo karte telefoniczna. W przeciwienstwie do
    >Inteligo gdzie infolinia jest darmowa :-)

    Fakt ze karta tel. lub komorka jest niezbedna ale wychodzi taniej /+5 ostatnich
    operacji SMS/, wedlug mnie profil przecietnego klienta mbanku raczej
    zaklada/wyglada ze posiada on telefon przynajmniej stacjonarny

    za 1 PLN dodatkowo moze mklient wejsc do knajpy internetowej (jesli ma taka w
    poblizu)gdzie za taka cene moze sobie powciskac klawisz odswiez od 15min do 1
    godz (szacunkowy koszt korzystania ) ;)
    Al
    P.s. sam korzystam z VW 0800 darmocha z idei

  • 58. Data: 2004-06-25 21:52:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gornik napisał:

> [...]
    > bankomaty i to, czy kasują za sprawdzenie salda czy nie, to jest ich
    > ewentualny zysk. Natomiast mBank korzysta z bankomatów Euronetu i napewno

    Poniewaz dyskusja generalnie dotyczy bankomatow Euronetu, to je wlasnie
    mialem na mysli. To co bank robi z wlasnymi bankmatami, to zupelnie inna
    historia.

    Bartol

  • 59. Data: 2004-06-26 08:52:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik WaSyL napisał:

    > Jak w millennium bylo platne to wszyscy co mieli konta w mbanku rzeli - a
    > teraz sytuacja sie odwrocila. Wlasciciele kart Millennium maja bogate wlasne
    > menu w bankomatach euronetu ;-)

    Ono jest bogate na podpuchę. Masa opcji zwyczajnie nie działa [te
    związane z przelewami innymi niż 'płatności za rachunki'. Dyrekcja o tym
    wie i ma to gdzieś. Cóż.

    Poza tym jest to chyba jedyna sieć bankomatów w Polsce, która najpierw
    oddaje pieniądze, a później kartę.

  • 60. Data: 2004-06-26 17:44:56
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > A w BZWBK (i Lukas/Nordea też) można sprawdzić saldo za darmo w
    > bankomatach Millennium (tych w oddziałach) i BPH. Być może w
    > Polcardowskich (InvestBank, Dominet Bank) też działa, już nie
    > pamiętam.

    Hmm, teraz kartą VE Nordea w bankomacie Millennium nie dziala. A
    jestem pewny że kiedyś sprawdzałem VE Lukasa w tymże bankomacie
    Millennium i działało.

    A obie karty wydaje Centrum BZWBK więc powinno być tak samo.
    Chyba że Millennium tego BINu nie wpisało czy coś.

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl