  • 1. Data: 2009-08-03 20:36:32
    Temat: lokata na 3 miesiace
    Od: bartekk <k...@g...com>

    Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

  • 2. Data: 2009-08-03 20:57:22
    Temat: Re: lokata na 3 miesiace
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

    nikt się ponad opena nie wybija: lokaty.open.pl/form1/70/

  • 3. Data: 2009-08-03 21:30:35
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    zlotowinfo wrote:

    > Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > nikt się ponad opena nie wybija: lokaty.open.pl/form1/70/

    "Składasz wniosek online.
    Na podany we wniosku adres e-mail otrzymasz nr rachunku do wpłaty środków.
    Na podany we wniosku adres e-mail i adres korespondencyjny otrzymasz
    potwierdzenie założenia lokaty."

    obawialbym sie przelewac kase na jakis numer konta przyslany e-mailem.
    jak w razie szeroko rozumianych klopotach mozna odzyskac pieniadze?
    na podstawie e-maila? :) przelew poszedl i tyle - problem klienta komu
    podarowal pieniadze.

  • 4. Data: 2009-08-03 22:19:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak w razie szeroko rozumianych klopotach mozna odzyskac pieniadze?
    > na podstawie e-maila? :) przelew poszedl i tyle - problem klienta komu

    zaręczam ci że 90% grupowiczów to przeszło, możesz zacząć od minimalnej
    kwoty na 7 dni

    kwestia na ile ufasz stronie której inni zaufali i jak bardzo wierzysz w
    przypadkowy mail dokładnie po zarejestrowaniu z numerem konta i twoimi
    danymi

    masz wątpliwości zadzwoń do nich i potwierdź dane
    kolejne lokatki założysz już ze swojego konta
    maile sobie przychodzą, a ja i tak pobieram dane wchodząc na konto

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 5. Data: 2009-08-04 07:31:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h57ktu$9jg$1@achot.icm.edu.pl

> [...]
    > jak w razie szeroko rozumianych klopotach mozna odzyskac pieniadze?
    > na podstawie e-maila? :) przelew poszedl i tyle - problem klienta komu

    Nie panikuj - będzie OK.
    Jedna malutka uwaga dla spanikowanych :) - czasami lokata jest widoczna w
    systemie np. po dwóch dniach od zaksięgowania kasy w Noble. Oczywiście
    pieniądze pracują od momentu ich wpłynięcia na konto - że by była jasność.

  • 6. Data: 2009-08-04 08:36:37
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    zlotowinfo wrote:

    > lokaty.open.pl/form1/70/

    niby wiecej niz w EB, ale "W okresie trwania jednej
    Lokaty Optymalnej nie masz możliwości zawarcia kolejnej."
    troche szkoda :/

  • 7. Data: 2009-08-04 09:07:11
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paweł" news:h58se3$e9j$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > niby wiecej niz w EB, ale "W okresie trwania jednej
    > Lokaty Optymalnej nie masz możliwości zawarcia kolejnej."
    > troche szkoda :/

    Jest rozwiązanie :)
    1. Zakładasz jedną lokatę w OF na 13K
    2. Zakładasz (chyba max. 5) RO w eurobanku i pakujesz do nich pieniądze tak
    aby belki nie zaliczyć
    3. Jeżeli jeszcze masz kasę to zanosisz ją do Getinu i zakładasz sobie
    lokatę jednodniową :)

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-08-04 13:30:25
    Od: "Jan Kowalski" <c...@N...gazeta.pl>

    bartekk <k...@g...com> napisał(a):

    > Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

    Zadbaj lepiej o wysoką wypłatę, niż o marne parę groszy ugryzione dodatkowo
    przez Belkę jakie być może wypłaci ci bank.

  • 9. Data: 2009-08-04 14:49:52
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > maile sobie przychodzą, a ja i tak pobieram dane wchodząc na konto

    Czy te maile (z numerem konta) są jakoś dobrze szyfrowane?
    Pozdr.
    A.

  • 10. Data: 2009-08-04 15:32:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 04.08.09 16:49, ffiona pisze:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał

    > Czy te maile (z numerem konta) są jakoś dobrze szyfrowane?

    A w jakim celu???

    --
    Pete