  • 1. Data: 2009-04-04 06:44:46
    Temat: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: "autor" <n...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Miałem niesczescie zawrzec wczoraj umowe z providentem
    na pozyczke na kwote 1100 zl i czuje niesmak gdyz zamiast opcji przelew (co
    bym przebolal i o co wnioskowalem) wmowiono mi ze za pierwszym razem trzeba
    podpisac opcje gotowka
    co spowodowalo podwyzszenie pozyczki o prawie 4 stowy. No i nie podoba mi sie
    ze pinda ma przylazic 39 razy, a w zaden sposob nie potrafie pojac jak to niby
    ma byc bezpieczniejsze dla providenta od opcji przelew.

    Moge jeszcze (do 10 dni) czyli -max chce to zrobic wtorek/sroda- zrezygnowac z
    pozyczki. Oferuje wiec grupowiczowi ktory bawi sie w lokaty
    'Lokate' 4 miesieczna na kwote 1100 zl oprocentowana 15% w stosunku tych 4
    miesiecy. Czyli za 1100 otrzyma 1265. Spłace to na 90 % wczesniej, ale
    oczywiscie 15% ma gwarantowane chocbym splacil dnia nastepnego.

    W celu weryfikacji moge podeslac przelew na 1 grosz z eurobanku zeby mial
    dane. Oraz podpisane cyfrowo(certyfikat kwalifikowany) zdjecie dokumentow z
    providenta.

    Kase potrzebuje na czesc skladowa programu (biblioteke) ktory jest prawie
    zrobiony i ktorym to za tydzien (dopiero po wykupie biblioteki bo bez tego
    wyskakuje okno z info TRIALU) zaczne handlowac na allegro.

    Prowadze DG.

    Jezeli jest ktos zainetresowany to prosze napisac na
    n...@g...pl

    Skorzystalbym z kokos (nawet mam juz zweryfikowane konto) ale
    1 pozyczka do 1000 jest no i co jest absurdem umowa zostaje zawarta nawet przy
    polowie kwoty, a to mi jest niepotrzebne.

    Jeżeli jest ktos chetny to prosze pisac. Wpłata musialaby byc zaksiegowana we
    wtorek u mnie na koncie (maksymalnie) bo pinda ma przyjsc po rate w srode.

    Umowe -czy raczej oswiadczenie- pozyczki podpisana cyfrowo rowniez moge podeslac.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-04 08:03:53
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "autor" <n...@W...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:gr6vku$26b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Umowe -czy raczej oswiadczenie- pozyczki podpisana cyfrowo rowniez moge

    monetto.pl
    kokos.pl
    finansowo.pl

  • 3. Data: 2009-04-04 08:19:35
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    oj nie rozumiemy co czytamy ...

    sluchaj ja nie chce zbierac kwoty ja potrzebuje konkretnej kwoty, nie
    podawajcie mi adresow takich stron. Prosze pisac tylko jak ktos chce zarobic
    na odsetkach tyle ile mu nie da zadna lokata.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-04 09:01:12
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    zlotowinfo pisze:

    > monetto.pl

    Monetto? Raczysz żartować?

    Michał

  • 5. Data: 2009-04-04 09:12:20
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    autor wrote:
> [...]
    > podawajcie mi adresow takich stron. Prosze pisac tylko jak ktos chce zarobic
    > na odsetkach tyle ile mu nie da zadna lokata.

    i z ryzykiem jakie nie ma zadna lokata

  • 6. Data: 2009-04-04 09:13:55
    Od: Piona <e...@w...pl>

    autor pisze:
    > Witam!
    > Miałem niesczescie zawrzec wczoraj umowe z providentem

    Oczekujesz, że ktoś ci pożyczy pieniądze, skoro żaden normalny bank tego
    nie zrobi ???
    Biorąc pożyczkę w providencie musisz być poważnie zdesperowany albo
    skreślony we wszystkich bankach co nie jest łatwe do osiągnięcia.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 7. Data: 2009-04-04 09:14:46
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał(a):

    > i z ryzykiem jakie nie ma zadna lokata

    jakie ryzyko skoro dane sa.

  • 8. Data: 2009-04-04 09:19:34
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    autor pisze:

    > jakie ryzyko skoro dane sa.

    A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
    I co komu po danych?

    Może, gdybyś dał coś w zastaw, masz samochód? :-)

  • 9. Data: 2009-04-04 09:20:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr78e6$hn4$1@inews.gazeta.pl...

    > jakie ryzyko skoro dane sa.

    Widać, że jesteś biznesmenem niemałego formatu. A my tutaj malutcy i
    nienawykli do takich biznesów. Nie rzucaj pereł przed wieprze, udaj się
    lepiej na jakieś forum gdzie jak się napisze wykrzyknik to on od razu kręci
    się, błyska i śpiewa czy w podobne miejsce.

  • 10. Data: 2009-04-04 09:31:07
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    > A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
    > I co komu po danych?

    sad , zwrot kosztow + odsetki ustawowe + odsetki 15%