  • 1. Data: 2002-08-27 09:05:21
    Temat: lokata (konto walutowe?) w GBP - gdzie ?
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    No właśnie - gdzie w naszym pięknym kraju założyć sobie konto walutowe
    a'vista lub lokatę w funtach szterlingach ?
    Stopa procentowa LIBOR-1M ciekawa (ok. 4%), funt się umacnia, więc wygląda
    nieźle jako lokata.
    Najlepiej byłoby, gdyby istniała możliwość przelewu złotóweczek na takie
    konto i automatyczne przewalutowanie na GBP.

  • 2. Data: 2002-08-27 12:24:49
    Temat: Re: lokata (konto walutowe?) w GBP - gdzie ?
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Radmar <k...@i...pl> wystukal(a) :

> [...]
    > Najlepiej byłoby, gdyby istniała możliwość przelewu złotóweczek na
    > takie konto i automatyczne przewalutowanie na GBP.

    Najbardziej dostepny z niezlym oprocentowaniem jest KredytBank, InvestBank
    lub BIGBG (ale z wysoką kwotą minimalną)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2002-08-27 13:57:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Radmar" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Najlepiej byłoby, gdyby istniała możliwość przelewu złotóweczek na takie
    > konto i automatyczne przewalutowanie na GBP.

    W MultiBanku możesz założyć lokatę w GBP z konta złotowego.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-08-27 15:03:49
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    a to ciekawe ;-)
    http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=6633
    &path=6627

    Po kliknięciu na powyższym linku otrzymuję informację, że można tylko w USD
    i EUR. A może FAQ kłamie ?

  • 5. Data: 2002-08-27 15:13:47
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Po kliknięciu na powyższym linku otrzymuję informację, że można tylko w
    USD
    > i EUR. A może FAQ kłamie ?

    Moja kulpa - zasugerowałem się na liście walut przy zakładaniu lokaty.
    Rzeczywiście można założyć tylko w EUR i USD. Przepraszam za błąd :-)))

    K. Kowalski