  • 1. Data: 2002-08-26 18:58:47
    Temat: logowanie BZWBK..problem...
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    po próbie logowania wywala mi komunikat....

    "Nie można pobrać informacji o rachunkach.

    Nastąpiła przerwa w komunikacji z systemem oddziałowym.
    Należy ponowić próbę zalogowania w późniejszym terminie.
    Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy."

    Czy macie też taki problem w tej chwili ?
    pozdrawiam supermenn...

  • 2. Data: 2002-08-27 07:00:22
    Temat: Re: logowanie BZWBK..problem...
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    supermenn wrote:

> [...]
    > Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy."
    >
    > Czy macie też taki problem w tej chwili ?

    Mojej żonie zdarzyło się coś takiego, gdy zmieniła część swoich danych
    osobowych w oddziale. Ktoś zapomniał uaktualnić dane dotyczące BZWBK24 i
    komunikat był taki jak wyżej.

    pozdrawiam
    Przem