  • 1. Data: 2002-08-26 17:58:39
    Temat: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP

    czy ma ktoś pomysł jak to sensownie i pożytecznie wydać ?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-08-26 18:24:42
    Temat: Re: jak wydać 100 zł płacąc SMSami ?...
    Od: "Paveuek" <b...@b...ble>

    > mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP
    >
    > czy ma ktoś pomysł jak to sensownie i pożytecznie wydać ?

    Możesz zapłacić za parkowanie samochodu :)
    paveuek

  • 3. Data: 2002-08-26 18:27:48
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Piotr Orzechowski wrote:

    > mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP
    >
    > czy ma ktoś pomysł jak to sensownie i pożytecznie wydać ?

    Część możesz "wypykać" na jakieś cele charytatywne, np. sms o treści
    "Praga" na 7560 za 5 zł.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 4. Data: 2002-08-26 18:29:39
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:akdqgr$673$1@news2.tpi.pl...
    > mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP

    Wejdź na stronę www.idea.pl tam jest coś takiego jak Zakupy
    Może znajdziesz coś, na co jesteś gotów przeznaczyć tę forsę.
    W ostatniej chwili możesz wspomóc kogoś charytatywnie. Są takie numery.
    Dwa dni to mało na sensowne wykorzystanie limitu.
    Może warto dokupić POP50 i mieć 3 miesiące dłużej czasu na wydanie 150 zł.

  • 5. Data: 2002-08-26 18:39:44
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message news:akds1q$fap$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Dwa dni to mało na sensowne wykorzystanie limitu.
    > Może warto dokupić POP50 i mieć 3 miesiące dłużej czasu na wydanie 150 zł.

    charytatywnie już wysłałem

    za autko nie zapłacę, bo mam parking za darmo, a w centrum parkuję na
    strzeżonym

    po co wydawać 50 zł ? skoro i tak nie będę miał tego jak wydać :) - mam 70
    minut za darmo w Plusie

    zobaczę jeszcze te zakupy na www.idea.pl - ale nie wiem czy coś tam
    ciekawego jest

    jak na razie poza celem charytatywnym spodobało mi się wysyłanie wiadomości
    głosowych znajomym korzystając z kodów pod nakrętkami coca-coli :) - ale
    niestety mam tylko dwie butelki w domu

    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2002-08-26 18:40:03
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał:

    > Część możesz "wypykać" na jakieś cele charytatywne,
    > np. sms o treści "Praga" na 7560 za 5 zł.

    Popieram! Każdy SMS to 5 złotych dla ratowania pięknej Pragi i jej
    unikalnych zabytków.

    P.S. Widzę, że chęć niesienia pomocy w Ariadnie nie umiera. :-)
    Tak 3mać! :-)

    Pozdrawiam,

    Rico.
    www.telefonia.skonet.pl
    "transmisje satelitarna ze stanami robilem wtedy gdy
    jeszcze nie potrafiles sie wysikac na stojaco"
    Expert vel G...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-08-26 19:09:29
    Od: "555550" <xxx@[wytnij-to]verart.net>

    > Może warto dokupić POP50 i mieć 3 miesiące dłużej czasu na wydanie 150 zł.

    lub chociaz pop25 i miesiac dluzej ?

  • 8. Data: 2002-08-26 19:30:55
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "555550" <xxx@[wytnij-to]verart.net> wrote in message
    > lub chociaz pop25 i miesiac dluzej ?

    ale jeśli mogę odbierać rozmowy jeszcze przez 6 miesięcy, a kupię kartę za
    25 zł to skrócę okres odbierania o 4 miesiące ... niezły haczyk idei :)

    zresztą zostało mi jeszcze tylko 60 zł :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2002-08-26 19:50:17
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał
    w wiadomości news:akdqgr$673$1@news2.tpi.pl...
    > mam do wykorzystania 100 zł przez dwa dni w sieci POP

    Czy ta grupa zmieniła obszar zainteresowań.

    LeszekR.

  • 10. Data: 2002-08-26 20:00:30
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,
    "LeszekR." <l...@k...otnok.pl> wrote in message

    | Czy ta grupa zmieniła obszar zainteresowań.

    Nie, tylko co raz wiecej na niej lamerow (nie mylic z LeMarami i
    lemurami).
    -:))

    Pozdrawiam
    Szuwaks