  • 1. Data: 2006-10-09 10:12:43
    Temat: lokata czy rachunek, jaki bank
    Od: "Patryk" <p...@o...pl>

    Witam,
    Nie bede oryginalny ze swoimi rozterkami. Po 2-godzinnym porównywaniu
    oprocentowan i opłat mam spory zamet w głowie. Moze Wy pomozecie podjac
    wlasciwa decyzje.
    Szukam lokaty/konta do oszczędzania z mozliwoscia bezproblemowych wpat 1 do 2
    razy w miesiacu, kwota ok 1000 pln/miesiac. Zalezy mi na jak najwyższym
    oprocetowaniu i jak najniżych, a najlepiej braku opłat (za
    prowadzenie/otwarcie/karte itp.). Wypłat raczej nie przewiduje ale najlepiej
    jak byłaby taka mozliwosc, zeby bez straty moc sporadycznie skorzystac.
    Po pierwszych analizach widze ze standardowe lokaty chyba nie wchodza w gre, bo
    trzebaby zakładac po kazdej wpłacie nową, któtkoterninową. Spora ciekawosc
    wzbudziły konta oszczednościowe ale z tego co zrozumiałem to często moga one
    funkcjonowac tylko równolegle z rachunkiem tradycyjnym za który juz sa jakieś
    opłaty (np. Polbank).
    Aktualnie byłbym zdecydowany na konto oszczednościowe w ING.
    Jeśli ktoś uwaza, ze jest na naszym rynku lepsza dla mnie oferta, bede
    wdzieczny za info.
    Pozdrawiam,
    Patryk

  • 2. Data: 2006-10-09 10:24:24
    Temat: Re: lokata czy rachunek, jaki bank
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Aktualnie byłbym zdecydowany na konto oszczednościowe w ING.
    > Jeśli ktoś uwaza, ze jest na naszym rynku lepsza dla mnie oferta, bede
    > wdzieczny za info.

    Jak dla mnie ROR w Millennium jest lepszy, bo pozwala przez Millenet
    zakladac lokaty na dowolna wybrana liczbe dni. Moga byc odnawialne. Mozna
    tak dobrac liczbe dni, ze sie belkowego nie placi - jesli dobrze pamietam
    reklame to w ING jest 3,5%, w Mille tyle jest dla lokat powyzej 15dni. I nie
    ma czegos takiego jak siakies karne oplaty za druga wyplate w miesiacu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-10-09 11:40:36
    Od: "Sutkka" <S...@y...com>

    > Jak dla mnie ROR w Millennium jest lepszy, bo pozwala przez Millenet

    a NIE LEPIEJ rk w VW banku. Oprocentowanie lepsze a vista, niez lokaty w
    miellenium no i..... BEZPŁATNE plewy

    Jk

  • 4. Data: 2006-10-09 19:05:02
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Jak dla mnie ROR w Millennium jest lepszy, bo pozwala przez Millenet
    > zakladac lokaty na dowolna wybrana liczbe dni. Moga byc odnawialne. Mozna
    > tak dobrac liczbe dni, ze sie belkowego nie placi - jesli dobrze pamietam

    W Millenet lepsze od lokat sa aukcje lokat. Przy odpowiednim dopbraniu kwoty
    nie płaci się belkowego i mozna wyciagnać nawet 5 % co daje 6,17 % brutto
    jak na lokatach obelkowanych.

    Podzrawiam

  • 5. Data: 2006-10-10 19:18:55
    Od: "denon2000" <d...@o...pl>

    Patryk , nie napisałeś, czy łatwe wpłaty to dla ciebie dostęp do
    banku czy coś innego. Jeżeli wpłaty będziesz robił w postaci
    przelewu, to proponuje połączenie eKonto + eMax PLUS. Prowadzenie bez
    kosztów, karta VE też. W pewnych przypadkach opłaca się mieć
    jakiś tani rachunek w banku z oddziałami by tam wpłacać (np. Nordea
    z 3zł za konto z dostępem internetowym) i następnie robić przelew
    na eMaxa.

  • 6. Data: 2006-10-12 08:57:26
    Od: "Patryk" <p...@o...pl>

> [...]
    > jakiś tani rachunek w banku z oddziałami by tam wpłacać (np. Nordea
    > z 3zł za konto z dostępem internetowym) i następnie robić przelew

    Wpłaty będą przelewem.
    Chyba rzeczywiscie najlepszym rozwiazaniem w moim przypadku bedzie eMax Plus.
    Dzieki za opinie.
    Pozdrawiam.