  • 11. Data: 2008-05-21 18:04:26
    Temat: Re: lokata 8% i wie^cej - które banki
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g115dc$g95$1@inews.gazeta.pl...

    > to co proponujesz?

    lukas konto oszczedzam 8%

  • 12. Data: 2008-05-22 00:25:01
    Temat: Re: lokata 8% i więcej - które banki
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Lukasbank - konto oszczedzaj 8% do 5 sierpnia.
    >
    > Tomek
    Wszystko pieknie tylko to jest z tego co widze 8% w skali roku na nowe srodki
    na okres 5 maja 08 do 5 sierpnia 2008 , nie wczesniej niz do 15 czerwca 2008.
    Maksymalnie wiec te 8%/12 kapitału bedzie na 3 miesiące a minimalnie miesiąc i
    10 dni.
    Zarobisz wiec ( o ile sie nie myle) 2% kapitału przez maksymalnie kwartał a
    jesli zakonczą 15 czerwca to okolo 0.87% z kasy trzymanej sztywno na rachunku.
    Wypłata darmowa jest 1 w miesiącu.
    Czyli mroząc na sztywno 50000 na 3 miechy promocji zarobisz maksymalnie kafla.
    poprawcie mnie jesli sie myle.

  • 13. Data: 2008-05-22 00:35:39
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

    > 2 lata pewnie stala stopa? Dziekuje postoje.
    ale masz 2 lata a w lukasie z tego co widze to max 4 miechy.
    Wogóle kto dzisiaj pakuje kase na lokaty,zwłaszcza polskie .8 % zysku na rok i
    do tego jeszcze Belka.No sory...

  • 14. Data: 2008-05-22 08:36:05
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale masz 2 lata a w lukasie z tego co widze to max 4 miechy.
    > Wogóle kto dzisiaj pakuje kase na lokaty,zwłaszcza polskie .8 % zysku na
    > rok i
    > do tego jeszcze Belka.No sory...

    proponujesz lokaty zagraniczne? USD, EUR? Lubisz liczyc straty? 8% w Lukasie
    na 3 miesiace jest OK, potem inne banki podniosa oprocentowanie bo inflacja
    rosnie. Za rok 8% bedzie pewnie standardem.

  • 15. Data: 2008-05-22 08:37:22
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "pampalini" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli mroząc na sztywno 50000 na 3 miechy promocji zarobisz maksymalnie
    > kafla.

    masz lepszy sposob na dorobienie kafla w 3 m-ce?

  • 16. Data: 2008-05-22 08:50:30
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli mroząc na sztywno 50000 na 3 miechy promocji zarobisz maksymalnie
    > kafla.
    > poprawcie mnie jesli sie myle.

    Teraz zostało 75 dni.
    Orientacyjnie:

    50.000 x 8% / 365 x 75 - 19% ~ 665 zł

    Tomek

  • 17. Data: 2008-05-22 12:21:08
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pampalini <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czyli mroząc na sztywno 50000 na 3 miechy promocji zarobisz maksymalnie
    > kafla. poprawcie mnie jesli sie myle.

    Nie ma co na siłę wymyślać algorytmów. % w skali roku, to w miarę
    porównywalna jednostka. Różnica jaka może być w stosunku do innych banków,
    to ewentualnie kapitalizacja, która w Lukasie jest kwartalna.
    Istotne jest to że Oszczędzam nie jest lokatą, o co pytał założyciel wątku,
    a jest rachunkiem zakładanym do konta, więc trzeba się zdecydować na
    otwarcie u nich ROR i 8% to niestety tylko 3 miesięczna promocja, która jak
    się skończy, to oprocentowanie zjedzie na ryj do marnych 4,5 %.

    Tomek

  • 18. Data: 2008-05-22 16:33:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pampalini" 6...@n...onet.pl

    > ale masz 2 lata a w lukasie z tego co widze to max 4 miechy.
    > Wogóle kto dzisiaj pakuje kase na lokaty,zwłaszcza polskie .8 % zysku na rok i
    > do tego jeszcze Belka.No sory...

    Każdy, kto miłosiernie wspiera banki. ;)
    (i sprzeciwia się linii nowego rządu -- zmniejszaniu podatków)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2008-05-22 16:36:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Opalski" g13ofk$d3o$...@i...gazeta.pl

    > otwarcie u nich ROR i 8% to niestety tylko 3 miesięczna promocja, która jak
    > się skończy, to oprocentowanie zjedzie na ryj do marnych 4,5 %.

    Niby tak, ale zauważ, że w międzyczasie miną wakacje, a te potrafią być szmalożerne.
    :)

    --

  • 20. Data: 2008-05-23 06:48:27
    Temat: Re:
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Wogóle kto dzisiaj pakuje kase na lokaty,zwłaszcza polskie .8 % zysku na rok i
    patrzac na to co dzieje sie np na gieldzie czy TFI to teraz kazdy - tylko lokata
    btw, wg mnie to niedlugo jednak obniza u nas oprocentowania zwlaszcza jak
    reklama telewizyjna probujaca nagonic leszcza do gieldy nie da rady...