  • 21. Data: 2008-05-23 13:11:02
    Temat: Re: Re:
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ja się tylko zastanawiam, dlaczego jeden z funduszy - najwolniejszego wzrostu i
    najbardziej pewnego "zysku" - na który
    wpłaciłem z rok temu ciągle traci i traci na wartości, już ze 30 % zjechał, minimalna
    kwota więc mam trochę w nosie, ale
    zjeżdża i zjeżdża stale, na rachunku oszczędniościowym by zyskiwał, a tu spece z TFI
    nie umieją wartości złotówki
    zachować.....
    JaC

    -----

    > Wogóle kto dzisiaj pakuje kase na lokaty,zwłaszcza polskie .8 % zysku na rok i
    patrzac na to co dzieje sie np na
    gieldzie czy TFI to teraz kazdy - tylko lokata btw, wg mnie to niedlugo jednak obniza
    u nas oprocentowania zwlaszcza jak
    reklama telewizyjna probujaca nagonic leszcza do gieldy nie da rady.

  • 22. Data: 2008-05-26 14:40:47
    Temat: Re:
    Od: michaça <t...@p...pl>

> [...]
    minimalna kwota więc mam trochę w nosie, ale
    > zjeżdża i zjeżdża stale, na rachunku oszczędniościowym by zyskiwał, a tu spece z
    bo sie ciule czesciowo zapakowali w gielde - akcje lub w kontrakty, zapewne
    jakos to zawoalowali w regulaminie czy tam prospekcie emisyjnym (czytaj
    zapakowali sie w to posrednio) albo w developerke ktora tez ladnie pikuje
    ostatnio etc. etc.
    pozdro.
    m.