  • 11. Data: 2008-12-14 22:06:04
    Temat: Re: lokata 3m - który bank?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 18:49:17 +0100, Kaem napisał(a):

    > Planuję wpłacić swoje pierwsze oszczędności na 3-miesięczną lokatę
    > oszczędnościową.
    > Przyglądałem się kilku ofertom, między innymi: Polbank, BZWBK, mBank,
    > Alior... Myślę raczej o stałym oprocentowaniu lokaty.
    > Którą ofertę byście polecili? Przeglądał ktoś z Was oferty? W której nie
    > znajdę żadnych kruczków? Nie chciałbym dać się "złapać".

    Zależy ile masz kasy. Jeśli do 10.000zł to najlepsze oprocentowanie na 3
    miesiące ma Nordea!

  • 12. Data: 2008-12-14 22:21:28
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Niedługo kończy mi się lokata w ING, te środki nie są mi jakoś pilnie
    potrzebne i raczej nie będą, dlatego zastanawiam się nad ulokowaniem
    ich w lokatę na 12 miesięcy - np. BPH albo Alior bo dają 10% (wiem, że
    trzeba zrobić dwie lokaty - jedną na siebie a drugą musi założyć inna
    osoba - w obu bankach aby dostać te 10%).
    Czy uważacie, że warto teraz lokować pieniądze na rok, a może lepiej
    zakładać lokaty na 3 miesiące?

  • 13. Data: 2008-12-15 10:49:20
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 14:21:28 -0800 (PST), Łukasz napisał(a):

> [...]
    > osoba - w obu bankach aby dostać te 10%).
    > Czy uważacie, że warto teraz lokować pieniądze na rok, a może lepiej

    Skoro interesuje Cię lokata na 12 miesięcy, to lepiej założyć lokatę
    opakowaną w polisę z OpenFinance - zysk jak na lokacie 11,5%.

  • 14. Data: 2008-12-15 14:20:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "smE" <n...@n...com> wrote in message news:1vhgdjgcyu5sb$.dlg@th.el.ma...

    > Skoro interesuje Cię lokata na 12 miesięcy, to lepiej założyć lokatę
    > opakowaną w polisę z OpenFinance - zysk jak na lokacie 11,5%.

    Tylko że w razie czego ta polisa nie podpada pod bankowy fundusz
    gwarancyjny. Tak w razie czego.

    k.

  • 15. Data: 2008-12-15 16:11:04
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kaem wrote:
> [...]
    > Którą ofertę byście polecili? Przeglądał ktoś z Was oferty? W której
    > nie znajdę żadnych kruczków? Nie chciałbym dać się "złapać".

    https://lokaty.open.pl/form1/7/
    od 500 zł, 9% w skali roku.

  • 16. Data: 2008-12-16 20:00:06
    Od: Kaem <z...@o...pl>

    Piotr Karski pisze:
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/
    >
    > Zachęcam do zapoznania się z powyższym linkiem :) Pozdrawiam, życząc
    > wysokich zysków! :)

    Fajne... szkoda tylko, że nie wylicza od razu zysku.

  • 17. Data: 2008-12-16 20:04:23
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Kaem" news:gi91c7$dtf$1@news.onet.pl

    > Fajne... szkoda tylko, że nie wylicza od razu zysku.

    Co bądź kto nie wylicza? Z tego co widzę to na stronie znajduje się
    kalkulator zysków z lokat. Może warto się nim trochę pobawić :)

    Pozdrawiam.