  • 1. Data: 2011-03-31 17:26:13
    Temat: logowanie do konta
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy hasło logowania do konta bankowego można zapisać na kartce, [ będzie
    używane tylko na komputerze w domu ] ??

  • 2. Data: 2011-03-31 17:49:35
    Temat: Re: logowanie do konta
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-03-31 19:26, Gupik wrote:
    > czy hasło logowania do konta bankowego można zapisać na kartce, [ będzie
    > używane tylko na komputerze w domu ] ??

    nie mozna

    --
    darnok :)
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2011-03-31 18:09:25
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-31 19:49, darnok pisze:

    > nie mozna

    Jak zaostrzyć ołówek, to jednak można.

  • 4. Data: 2011-03-31 18:11:25
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Jak zaostrzyć ołówek, to jednak można.

    Pewnie że mozna. Próbowałem, udało mi się.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-03-31 19:19:46
    Od: g...@o...pl

    > czy hasło logowania do konta bankowego można zapisać na kartce, [ będzie
    > używane tylko na komputerze w domu ] ??

    jak nikomu nie powiesz i dobrze schowasz kartkę, to tak

  • 6. Data: 2011-03-31 19:32:30
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >jak nikomu nie powiesz i dobrze schowasz kartkę, to tak

    Zapisać można, oczywiście. Ale po wpisaniu hasła natychmiast kartkę połknąć,
    ostatecznie spalić.

  • 7. Data: 2011-03-31 22:52:23
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Zapisać można, oczywiście. Ale po wpisaniu hasła natychmiast kartkę
    > połknąć, ostatecznie spalić.

    Zapisać w postaci zaszyfrowanej!
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-04-01 04:49:16
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 1 Kwi, 00:52, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> wrote:

    > Zapisać w postaci zaszyfrowanej!

    Na przykład, jeśli hasło to 12345 to zapisz 54321 i dopisz CZYTAĆ
    WSPAK.

  • 9. Data: 2011-04-01 06:28:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Kwi, 06:49, Tomek z Wawy <t...@t...pl> wrote:

    > Na przykład, jeśli hasło to 12345 to zapisz 54321 i dopisz CZYTAĆ
    > WSPAK.

    Teraz to juz spaliles mu ta metode szyfrowania bo wszyscy o niej wiemy.

  • 10. Data: 2011-04-01 14:12:00
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Teraz to juz spaliles mu ta metode szyfrowania bo wszyscy o niej wiemy.

    Zamienić wszystkie znaki z hasła na ASCII, pomnożyć przez 7 i odjąć
    5401546653!
    --
    Grzexs