  • 1. Data: 2011-03-31 17:37:26
    Temat: Multibank kontratakuje?
    Od: luc <b...@g...net>

    Informujemy, że w związku z wprowadzeniem do oferty MultiBanku lokat z
    dzienną kapitalizacją ulegają zmianie:
    - Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób
    fizycznych w MultiBanku
    - Tabela Stóp Procentowych
    - Tabela Prowizji i Opłat MultiBanku.

    Szczegółowe informacje zostaną opublikowane na stronie www.multibank.pl
    w dniu wprowadzenia zmian tj. 6 kwietnia 2011r.

    ==========

    Czyżby depozyty chcieli uzupełnić?

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-03-31 18:14:13
    Temat: Re: Multibank kontratakuje?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-31 19:37, luc pisze:
> [...]
    > Szczegółowe informacje zostaną opublikowane na stronie www.multibank.pl
    > w dniu wprowadzenia zmian tj. 6 kwietnia 2011r.

    Jako całość BRE Bank SA twierdzi, że gotówki ma dość, więc opłacalność
    tych lokat będzie pewnie na poziomie mBanku.

  • 3. Data: 2011-04-05 18:53:13
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 1, 1:37 am, luc <b...@g...net> wrote:
    > Szczegółowe informacje zostaną opublikowane na stroniewww.multibank.pl
    > w dniu wprowadzenia zmian tj. 6 kwietnia 2011r.
    >
    > ==========
    >
    > Czyżby depozyty chcieli uzupełnić?

    Szczegoly juz sa:
    http://www.multibank.pl:80/co_nowego/aktualnosci?_a=
    53313

    Wedlug mnie bez rewelacji. Jako posiadacz AQ nie widze potrzeby
    zakladania "lokaty dzienny zysk" na 3 miesiace oprocentowanej 3.5%,
    skoro obecna lokata jednodniowa daje tyle samo bez okresu minimalnego,
    a na roczna inwestycje to raczej lepsza lokata niezmienna w Getin
    4.85%.

  • 4. Data: 2011-04-05 18:58:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@h...com> napisał w wiadomości grup
    g2000prr.googlegroups.com...

    > Szczegoly juz sa:
    > http://www.multibank.pl:80/co_nowego/aktualnosci?_a=
    53313

    Dno.

  • 5. Data: 2011-04-06 14:59:50
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    Dotychczasowe lokaty jednodniowe niestety zostaly rowniez obnizone z
    3,5% na 3,3% (dla AQ).

  • 6. Data: 2011-04-06 20:25:55
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Stiwi wrote:
    > Dotychczasowe lokaty jednodniowe niestety zostaly rowniez obnizone z
    > 3,5% na 3,3% (dla AQ).

    a to g.... czekalem na ich ruch, RPP podwyzsza a Ci by zmylic przeciwnika w
    dol.

    mBank ma 4%, dziwne, dziwne :(

  • 7. Data: 2011-04-06 20:47:59
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 7, 4:25 am, "Papkin" <s...@s...net> wrote:

    > a to g.... czekalem na ich ruch, RPP podwyzsza a Ci by zmylic przeciwnika w
    > dol.
    >
    > mBank ma 4%, dziwne, dziwne :(

    Ja w mBanku widze 3% dla lokaty jednodniowej.