  • 1. Data: 2002-01-22 11:05:09
    Temat: linia kredytowa do RORa
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    Witam,

    Tak sie sklada, ze moje jedyne konto jest w mBanku. Jednak w przeciagu 2-3
    miesiecy bede kupowala mieszkanie i moze bede potrzebowala ok. 20-30 tys
    pozyczki na kilkanascie miesiecy. Raczej nie chce kredytu mieszkaniowego, bo
    pozyczka bedzie na max. 1 rok.

    Wiele bankow chwali sie, ze przyznaje do RORa linie kredytowa (czesto
    nazywana pozyczka odnawialna). Ktory bank mi polecacie, by zalozyc tam
    rachunek i moc wziac taka pozyczke.

    Wera

  • 2. Data: 2002-01-22 11:07:18
    Temat: Re: linia kredytowa do RORa
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Wiele bankow chwali sie, ze przyznaje do RORa linie kredytowa (czesto
    > nazywana pozyczka odnawialna). Ktory bank mi polecacie, by zalozyc tam
    > rachunek i moc wziac taka pozyczke.

    Witam.

    Rozmawialem z multibankiem - uznaja historie z mbanku (w koncu to
    rodzenstwo).

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-22 11:21:18
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Weronika Orzel napisala:
> [...]
    > Wiele bankow chwali sie, ze przyznaje do RORa linie kredytowa (czesto
    > nazywana pozyczka odnawialna). Ktory bank mi polecacie, by zalozyc tam

    brak prowizji i 15% w skali roku sa kuszace, a wiec:
    http://www.multiport.pl/rachunki/article.jhtml?aid=2
    6363&alp_start=

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 4. Data: 2002-01-22 11:27:55
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    a jak wyglada oprocentowanie w multibanku (szczegolnie w porownaniu do
    konkurencji)?

  • 5. Data: 2002-01-22 11:41:22
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,>brak prowizji i 15% w skali roku sa kuszace, a wiec:
    >http://www.multiport.pl/rachunki/a rticle.jhtml?aid=26363&alp_start=
    >
    >Pozdrawiam Grzegorz

    Jaki brak prowizji? Jest 1 procent rocznie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-01-22 12:00:36
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    alexy napisal:
    > Jaki brak prowizji? Jest 1 procent rocznie.

    Regulamin promocji IV pkt. 2b:
    "brak prowizji za udzielenie kredytu odnawialnego"
    http://www.multiport.pl/article.jhtml?aid=26483

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-23 08:40:12
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Regulamin promocji IV pkt. 2b:
    > "brak prowizji za udzielenie kredytu odnawialnego"
    > http://www.multiport.pl/article.jhtml?aid=26483

    Rozmawiałem z infolinią w zeszłym tygodniu:
    konto jestem (studenckie) - bez prowizji
    konta ja, my - 1%
    Oprocentowanie - 16%.

    Sprawdź sobie ofertę Fortis Banku (15,5%)- uważam, że jest to najlepsza oferta
    na rynku.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-01-23 08:55:27
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    p...@p...onet.pl napisal:
> [...]
    > Oprocentowanie - 16%.
    > Sprawdź sobie ofertę Fortis Banku (15,5%)- uważam, że jest to najlepsza oferta

    Czytaj, prosze, uwaznie; nie pisalem o tym co mowi infolinia tylko o
    aktualnej promocji w multiporcie.

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-24 06:54:38
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czytaj, prosze, uwaznie; nie pisalem o tym co mowi infolinia tylko o
    > aktualnej promocji w multiporcie.

    Następny pośrednik umożliwiający otwieranie rachunku w banku. Jaki sens jest
    zakładać rachunek bankowy przez inne www ?

    Na pewno nie skorzystam - na stronie pisze, że jest to wersja testowa. Mogą
    zebrać dane od klientów i zniknąć ...

    Osobiście polecam Fortis ze względu na 15,5%.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-01-24 08:20:36
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    p...@p...onet.pl napisal:
    > Następny pośrednik umożliwiający otwieranie rachunku w banku. Jaki sens jest
    > zakładać rachunek bankowy przez inne www ?

    Chociazby ze wzgledu na rozne promocje, konkursy itp.

    > Na pewno nie skorzystam - na stronie pisze, że jest to wersja testowa. Mogą
    > zebrać dane od klientów i zniknąć ...

    Link z testowego multiportu prowadzi bezposrednio na strony
    multibanku, ktorego glowna witryna tez jest opatrzona napisem "wersja
    testowa" i co, oni tez moga zebrac dane i zniknac?

    > Osobiście polecam Fortis ze względu na 15,5%.

    + 0,5% prowizji.

    Pozdrawiam Grzegorz