  • 1. Data: 2002-01-22 11:19:36
    Temat: Problem
    Od: "Rafal Brandt" <R...@t...de>

    Mam maly problem. Wlasnie zezarlo mi karte EC PKO S.A w Ulm (nad Dunajem)
    Karta z Gorzowa na Welnianym Ryneku I aby bylo smieszniej, powodem bylo
    podanie blednego PIN-u po raz 3-ci. Owszem, zdarzylo mi sie jakis miesiac
    temu, ze zle podalem 2 razy, ale pozniej bylem w Polsce, podalem dobrze i
    no... niby powinno sie odblokowac, ale nie... zezarl i juz. Co mam robic,
    aby mi karty nie zniszczono jak do Polandu wysla, zadzwonic jakos czy jak do
    centrali ? Placi sie za odblokowanie czy inne takie tam ? Prosze o konkretne
    wskazowki. (+ numery telefonow, bo strona sie laduje jak krew z nosa)

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 2. Data: 2002-01-22 19:02:39
    Temat: Re: Problem
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Rafal Brandt" <R...@t...de> napisal w wiadomosci

    Owszem, zdarzylo mi sie jakis miesiac
    > temu, ze zle podalem 2 razy, ale pozniej bylem w Polsce, podalem dobrze i
    > no... niby powinno sie odblokowac, ale nie... zezarl i juz.
    O ile pamietam z dawnych czasow, to odblokowuje po bardzo dlugim czasie, na
    pewno nie po miesiacu i nie ma zasady, ze wprowadzenie poprawnego numeru
    cokolwiek zmienia.

    dobek

  • 3. Data: 2002-01-22 21:21:00
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    na
    > pewno nie po miesiacu i nie ma zasady, ze wprowadzenie poprawnego numeru

    dzwoni sie do ckc (5343554, 0800120016) z prosba o zastrzezenia karty z
    powodu zagubienia i za 7 pln dostaje sie nowa.
    kg