  • 1. Data: 2009-07-02 13:33:44
    Temat: królujejakoś w Multibanku
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    spłaciłem kredyt chce papier do sądu by zwolnili mi hipotekę
    powiedzialem że jest mi pilnie potrzebny
    a oni na to że mają 14 dni, proszę o przyśpieszenie oni że mają 14 dni,
    dzownie codziennie na infolinie z pytaniem kiedy bedzie (każdy dzień to dla
    mnie koszty) a oni magiczne 14 dni (tu codziennie inna pani mówi że roboczych
    druga że kalendarzowych)
    na pytanie czy da się to jakoś przyśpieszyć... - odp: nie, mamy 14 dni

    na pytanie gdzie tu jest Wasza jakość ... głucho

    jakoś już nie lubie tego Banku poszukam jakości

    pozdrawiam
    Michal J.

  • 2. Data: 2009-07-02 17:11:28
    Temat: Re: królujejakoś w Multibanku
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    magnat wrote:

    > a oni magiczne 14 dni (tu codziennie inna pani mówi że roboczych
    > druga że kalendarzowych)

    Onie pewnie mają 14 dni od daty ostatniego kontaku z Tobą ;)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 3. Data: 2009-07-02 17:43:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "MHC Mega" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Onie pewnie mają 14 dni od daty ostatniego kontaku z Tobą ;)

    No właśnie! Tak zwany termin Multi-zawity!