  • 1. Data: 2007-02-28 09:15:33
    Temat: [kredyty hipoteczne] Szukam porównania kredytów
    Od: Megami <b...@b...pl>

    Chciałabym kupić w Łodzi za około 2 miesiące mieszkanie za około 160 -
    200 tys, zaczynam właśnie prace na umowę-zlecenie. Co mi polecicie?
    Proszę przedstawicieli banków, jeśli takowi czytają tą grupę, o nie
    zabieranie głosu w temacie.

    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2007-02-28 09:28:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Megami napisał(a):
    > Chciałabym kupić w Łodzi za około 2 miesiące mieszkanie za około 160 -
    > 200 tys, zaczynam właśnie prace na umowę-zlecenie. Co mi polecicie?

    oooooo
    w banku kredytu nie dostaniesz, nie masz zdolnosci, jezeli nie pracujesz
    na umowe o prace od min. 3 m-cy

    > Proszę przedstawicieli banków, jeśli takowi czytają tą grupę, o nie
    > zabieranie głosu w temacie.

    dlaczego nie? oni sie b.dobrze orientuja
    [ja w banku nie pracuje, tak dla jasnosci]

    p.s.
    czy to jakis troll???

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-28 11:38:47
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Megami porozsypywal nastepujace haczki:
    > Chciałabym kupić w Łodzi za około 2 miesiące mieszkanie za około 160 -
    > 200 tys, zaczynam właśnie prace na umowę-zlecenie. Co mi polecicie?
    Nie dostaniesz kredytu. Wiekszosc bankow ma zasady - umowa
    cywilno-prawna - ok, ale min. 3-6m-cy musi trwac. I to pod warunkiem ze
    dochody z niej masz bardzo wysokie (znaczy sie zdolnosc wyjdzie Ci duzo
    wyzsza niz kwota kredytu). Idz do pierwszego-lepszego banku to Ci to
    samo powiedza. Jak im nie wierzysz, udaj sie do expandera czy open finance.
    > Proszę przedstawicieli banków, jeśli takowi czytają tą grupę, o nie
    > zabieranie głosu w temacie.
    Rozumiem ze na grupie medycznej zignorujesz glos lekarza a na grupie
    pl.hum.tlumaczenia glos kogos po anglistyce/germanistyce etc?
    Jestes glupia czy trollujesz?
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-02-28 11:55:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    badzio wrote:
    [...]

    > Rozumiem ze na grupie medycznej zignorujesz glos lekarza a na grupie

    Raczej obawia sie reklamy. Ale faktycznie mogła to lepiej sformułować.

    KJ

  • 5. Data: 2007-02-28 12:03:46
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:es3pv6$2do$3@inews.gazeta.pl...
    > Jestes glupia czy trollujesz?

    Myślę, że już była w paru bankach, i obraziła się na ich pracowników,
    którzy nie chcą dać jej kredytu...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-02-28 12:17:07
    Od: Megami <b...@b...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > badzio wrote:
    > [...]
    >
    > Raczej obawia sie reklamy. Ale faktycznie mogła to lepiej sformułować.
    >
    > KJ

    Przepraszam, że może za ostro to napisałam, ale byłam wściekła na to, że
    właścicielka mieszkania które wynajmuję oprucz tego że włazi co parę
    dni, to ostatnio napisała mi ołówkiem na blacie w kuchni wiadomość
    (jakby jej było szkoda kartki!!!). Pozatym nie chciałam, żeby temat
    przemienił się w dział reklam.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-02-28 12:47:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Megami wrote:
    > Chciałabym kupić w Łodzi za około 2 miesiące mieszkanie za około 160 -
    > 200 tys, zaczynam właśnie prace na umowę-zlecenie. Co mi polecicie?

    Ciężko będzie jak ktoś napisał - to, że zaczynasz współpracę z jakąś
    firmą na umowę zlecenia, jest największym ograniczeniem. Z pojawiających
    się na grupie postów można typować dombank, ge, może millennium.
    A i nie licz na to, że będzie tanio.
    A może masz znajomych/rodzinę, którzy mogliby przystąpić do kredytu ?
    Dobrym rozwiązaniem wydaje się udanie do OpenFinace/Expandera - być może
    oni wytypują banki.

    KJ

  • 8. Data: 2007-02-28 13:07:12
    Od: "Gabriel" <a...@w...pl>

> [...]
    > było szkoda kartki!!!). Pozatym nie chciałam, żeby temat przemienił się w

    Ona nie ma prawa Ci włazić. Ty wynajmujesz, Ty decydujesz czy wejdzie!

  • 9. Data: 2007-02-28 13:12:17
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Gabriel" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ona nie ma prawa Ci włazić. Ty wynajmujesz, Ty decydujesz czy wejdzie!

    W sumie obie wynajmują... Megami i właścicielka...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2007-02-28 13:56:34
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Megami napisał(a):
    > Przepraszam, że może za ostro to napisałam, ale byłam wściekła na to, że
    > właścicielka mieszkania które wynajmuję oprucz tego że włazi co parę
    > dni,

    Nie ma do tego prawa.