  • 11. Data: 2006-03-05 12:23:59
    Temat: Re: kredyt w multi?
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > czasie. No i faktycznie roznica nominalnie jest powalajaca. Nie
    > przypuszczalem takze, ze teraz jeszcze Multi proponuje taka stope
    > procentowa nowym klientom (gorne ograniczenie ich pasma od 2004 roku). A
    > jeszcze bardziej mnie ciekawi, czy ktos to bierze na takich warunkach.
    >
    > Zakladajac, ze splacasz ten kredyt szybko, w sensie intensywnego uzywania
    > mechanizmu bilansujacego, pozniej przez wiele lat mozesz nie placic im
    > zadnych odsetek a nadal miec darmowy ror i darmowe wszystkie przelewy. A w
    > razie potrzeby kredyt mozesz sobie uruchomic ponownie bez zadnej prowizji

    Ale podobna wartosc dodana jest róniez przy CHF.
    Sam tak mam: nie place za rachunek, karte, limit kredytowy w rachunku mam na
    6% w PLN, bez prowizji za przedluzenie itp.

    A koledze zaproponowali w CHF 3,4%, wiec na ok.2% marzy, a w PLN to ponad 5%
    marzy. I to jest troszkie dziwne. Przeciez jedyna roznica to bilansowanie.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 12. Data: 2006-03-05 12:48:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ale podobna wartosc dodana jest róniez przy CHF.
    > Sam tak mam: nie place za rachunek, karte, limit kredytowy w
    > rachunku mam na 6% w PLN, bez prowizji za przedluzenie itp.

    O, nie wiedzialem, ze obecnie oferta multiplanu w chf jest polacona z
    odnawialnym limitem w pln. A nie masz tego limitu jako odrebnego
    produktu ?

    > A koledze zaproponowali w CHF 3,4%, wiec na ok.2% marzy, a w PLN to
    > ponad 5% marzy. I to jest troszkie dziwne. Przeciez jedyna roznica
    > to bilansowanie.

    Marza porazajaca - to prawda. Ot cale bre. :-) Ale ja mysle, ze z
    czegos to musi wynikac, przy bilansowaniu pojawia sie wiele
    dodatkowych mozliwosci dzialan ze strony klienta banku... i potem na
    przyklad efektywne oprocentowanie Ci wychodzi 2,12%... :-) Moze po
    prostu przeanalizowali jaka jest dla banku zyskownosc tych
    zlotowkowych multiplanow i okazalo sie, ze oplaca im sie to znacznie
    mniej niz sie spodziewali i chca sie z tego jakos cichcem wycofac...

    marekz

  • 13. Data: 2006-03-05 13:37:07
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > O, nie wiedzialem, ze obecnie oferta multiplanu w chf jest polacona z
    > odnawialnym limitem w pln. A nie masz tego limitu jako odrebnego produktu
    > ?

    Wczesniej mialem limit na 11% z hakiem w PLN+1% rocznie za przedluzenie,
    kredyt samochodowy na 5% w CHF i placilem za rachunek z kartą 12 PLN
    m-cznie. Wzialem kredyt hipoteczny na 2.95% w CHF i teraz mam samochodowy na
    2.95%, limit na 6% w PLN bez 1% za przedluzenie i nie place za rachunek i
    karte.

    Pozdrawiam
    _________________________

  • 14. Data: 2006-03-06 07:47:25
    Od: grook <g...@o...pl>

    A|fer napisał(a):

    > Kwota kredytu 60 tys.
    > 240 rat
    > raty stałe
    >
    > CHF
    > oprocentowanie 3,40%
    > rata 344,90
    > odstetki łącznie 22 776,14
    >
    > PLN
    > oprocentowanie 9,25%
    > rata 549,52
    > odstetki łącznie 71 884,82

    9.25 ????
    mBank to prawie to samo (BRE) tez jest bilansowanie, a w PLN jest 5.75 %
    (dla wszystkich bez wzgledu na wklad wlasny, akcja 'ladny dom')

  • 15. Data: 2006-03-06 07:56:21
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > 9.25 ????
    > mBank to prawie to samo (BRE) tez jest bilansowanie, a w PLN jest 5.75 %
    > (dla wszystkich bez wzgledu na wklad wlasny, akcja 'ladny dom')

    No wg mnie, to ktos sie w Multi machnął
    Errare humanum est

    Pozdrawiam