  • 1. Data: 2003-10-06 08:25:11
    Temat: kredyt mieszkaniowy - czy dadzą ?
    Od: "BOD__" <p...@p...onet.pl>

    witam

    Czy mogę otrzymać od banku ( a jezeli tak, to od jakiego) kredyt w wysokosci
    okolo 20 000 zl (czyli okolo 1/3 wartosci mieszkania(uzywanej kawalerki))
    majac nieciekawa historie pracy - tzn. pracuje na umowe na czas nieokreslony
    dopiero od 1pazdz.2003, wczesniej miesiac na umowe o dzielo, wczesniej
    4mies. przerwy... Zarobki są niezłe (powyzej sredniej krajowej), ale martwi
    mnie brak ciągłości pracy ?

    Za wszelkie porady prosze dziekuje z gory

    pozdrawiam
    Bodi

  • 2. Data: 2003-10-06 10:29:39
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - czy dadzą ?
    Od: "BOD__" <p...@p...onet.pl>

    hmm,

    widzę zero oddzewu, nie wiem, czy pytanie i informacje przedstwione są zbyt
    lakoniczne, czy też zbyt trudne.
    W każdym bądź razie podkreślę tylko, że zależy mi na informacji, czy
    ubiegając się o kredyt 'niezbędnym warunkiem' jest posiadanie conajmniej 3
    miesiecznego zatrudnienia (oczywiscie ostatnich), czy nie ?

    pzdr
    Bodi

  • 3. Data: 2003-10-06 10:32:22
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > ubiegając się o kredyt 'niezbędnym warunkiem' jest posiadanie conajmniej 3
    > miesiecznego zatrudnienia (oczywiscie ostatnich), czy nie ?

    Ciężko powiedzieć, bo w każdym banku, a nawet oddziale może to inaczej
    wyglądać. Najlepiej przejdź się do jakiegoś np. PKO i powiedz czego
    oczekujesz, a oni niech Ci odpowiedzą, czy masz szanse

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-10-06 14:22:36
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

> [...]
    martwi
    > mnie brak ciągłości pracy ?
    >
    > Za wszelkie porady prosze dziekuje z gory

    W duzej mierze to zalezy od banku. Mysle ze waznym czynnikiem bedzie tez
    status kupowanego mieszkania - czy jest to wlasnosc spoldzielcza czy
    hipoteczna, jesli hipoteczna moze byc latwiej....

    sq

  • 5. Data: 2003-10-08 09:09:55
    Od: "Tomek" <a...@a...pl>

    Proponuje Ci wziecie kredytu w PKO BP - teraz kolega wzial Wlasny Kat i byl
    cholernie zadowolony z warunkow, nawet wiekszosc oplat i prowizji teraz w
    ramach jakiejs promocji zlikwidowali, a poza tym maja lepsze warunki od
    tychbankow zdzeirajacych.

  • 6. Data: 2003-10-08 10:10:35
    Od: "Marcin W." <m...@i...pl>

    Czy można wiedzieć w jakim oddziale wziął kredyt? I jakie dostał
    oprocentowanie?
    Ja też się przymierzam do PKO BP, jednak mam pewne wątpliwości, właśnie co
    do oprocentowania. Marża jest negocjowana (w zakresie od 1.65 do 4% dla wkł.
    własnego 20-40%), obawiam się, że bank ustali mi marżę maksymalną, wtedy
    oprocentowanie wynosiłoby 5.15 + 4.00 = 9.15.
    Deweloperowi przy podpisaniu umowy przedwstępnej wpłacę 20% ceny mieszkania
    więc będę musiał przyjąć takie oprocentowanie jakie zaproponuje mi bank.

    Marcin.