  • 1. Data: 2003-10-05 21:57:01
    Temat: Re: bardzo atrakcjny skok
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    04 Oct 03 21:38, poilkj pisal do All:

    p> "GDS" <u...@o...pl> wrote in message
    p> news:bln6eg$56o$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

    p> Nie zainwestować.
    p> Potem tego w życiu nie wyciągniesz. Bo niby oni co? kserują ten
    p> pieniądze? za mało ludzi, żeby z tego był biznes.

    ROTFL!
    Nie pleć bzdur.
    Dowiedz się najpierw ile % biorą za kredyty i pozyczki (a zwlaszcza tzw.
    "chwilowki".)

    BTW: "zamkniętym" SKOKiem jest n.p. "Nike" - SKOK przy Komendzie Stołecznej
    Policji (Pałac Mostowskich)

    - Napewno "kserują" tam pieniądze... :)))))

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-