  • Data: 2005-01-11 22:19:23
    Temat: kredyt mieszkaniowy a druga osoba
    Od: "P23" <p...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dwa pytania odnosnie kredytow hipotecznych.

    1. Czy kredyt moga wziac dwie obce sobie osoby (chlopak i dziewczyna), gdzie
    chlopak nie ma umowy o prace na czas nieokreslony, a jedynie na kilka lat i
    duzo nizsze dochody ponizej sredniej krajowej. Zalezy mi w tej sytuacji by
    obydwie osoby byly wlascicielami mieszkania, choc do czasu splacenia kredytu
    jest nim bank, to jednak beda dwie osoby splacac kredyt.

    2. Czy warto korzystac z uslug Ekspandera ? Czy za to sie placi ? Czy tez
    biora oni prowizje z kredytu, bez kosztow dla klienta.