  • Data: 2005-01-12 13:34:42
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy a druga osoba
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn dnia 01/12/2005 12:16 PM napisał(a) co następuje:

    > Dla klienta ich usługi są bezpłatne.

    Tylko pozornie. W tym miesiącu temat przerabia mój kolega, z tym że
    jednocześnie sam dowiaduje się w bankach. Dla jednego z banków ma taką
    sytuację: prowizja za udzielenie kredytu zaciągniętego za pośrednictwem
    Expandera wynosi 2% bez możliwości negocjacji, ten sam kredyt w tym
    samym banku - prowizja standardowo 2%, ale bez żadnego problemu
    wynegocjował 1%.

    Marek