  • 1. Data: 2007-02-06 16:49:16
    Temat: kredyt hipoteczny -proszę o pomoc
    Od: "jedenascie_minut" <b...@g...pl>

    Planuje zakup mieszkania za kwotę ok 120tys.bez wkladu wlasnego na 10 lat .
    Oczywiscie zdolnosc kredytowa etc.
    Pytanie gdzie jalepiej uderzyc ? mam kilka propozycji z bankow i
    najrozsadniej wydaje sie z mbanku, pytanie tylko czy
    jest tam sens a jak nie to gdzie?
    dziekuje z góry za pomoc

  • 2. Data: 2007-02-06 16:57:06
    Temat: Re: kredyt hipoteczny -proszę o pomoc
    Od: darek <b...@h...pl>

    jedenascie_minut napisał(a):
    > najrozsadniej wydaje sie z mbanku, pytanie tylko czy
    > jest tam sens a jak nie to gdzie?
    > dziekuje z góry za pomoc

    Tak się nie da. Na atrakcyjność kredytu wpływa wiele indywidualnych
    czynników i każdy z nich powinieneś rozważyć.Wszystko musisz wziąć pod
    uwagę, spróbować przewidzieć jak będzie wyglądała twoja sytuacja w
    przyszłości, czy będziesz chciał kredyt spłacić wcześniej i 100 innych
    rzeczy. Oczywiście jest sporo ofert na rynku niemal zupełnie nie
    atrakcyjnych ( a przynajmniej takowymi wydają się być) ale jest też
    wiele ciekawych i porównywalnych. W moim przypadku byłem już niemal
    pewny, że skorzystam z Millennium jednak szukałem i analizowałem dalej,
    skończyło się na tym, że najatrykcyjniejszą oferte znalazłem tam, gdzie
    najmniej się tego spodziewałem...w BGŻ.
    darek

  • 3. Data: 2007-02-06 20:22:34
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "jedenascie_minut" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Planuje zakup mieszkania za kwotę ok 120tys.bez wkladu wlasnego na 10 lat
    > .

    BOŚ ma teraz promocję na kredyty hip.

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2007-02-06 22:02:44
    Od: "sygnetmk3" <s...@o...pl>

    Stabilny kredyt hipoteczny w złotych

    Oferta kredytowa w PLN:

    PROWIZIE I OPŁATY:

    Przyznanie kredytu - 0zł

    Wcześniejsza całkowita i częściowa spłata kredytu - 0zł przez cały okres
    kredytowania

    Opłata za wycene - 0zł w przypadku mieszkań na terenie Warszawy (rynek
    wtórny i pierwotny)

    OPROCENTOWANIE:

    WIBOR6M + stała marża (na chwile obecną 4,26% + 1,0% (marża jest negocjowana
    uzależniona od wkładu własnego i kwoty kredytu)

    OKRES KREDYTOWANIA:

    Przy wkładzie własnym 0-10% - max. 25lat

    Wkład własny pow. 10 % max. 40 lat

    Kredytujemy do 70 roku życia

    ZABEZPIECZENIA:

    Tymczasowe:

    - weksle

    - ubezpieczenie kredytu do czasu wpisania Banku do KW / 0,19% od kwoty
    kredytu kwartalnie /, lub podniesienie marży, o 0,5% jeżeli nieruchomość ma
    założona księgę wieczystą.

    - ubezpieczenie kredytu z niskim wkładem własnym - istnieje możliwość
    finansowania 100% ceny zakupu pod warunkiem ubezpieczenia brakującego wkładu
    własnego (wymagamy 20%) w TU CIGNA S.A. współpracującym z Bankiem.

    Klient jest zobowiązany do opłacenia z góry składki ubezpieczeniowej w
    wysokości 0,7% w skali roku od części kwoty kredytu przekraczającej 80%
    wartości rynkowej/ceny zakupu za cały okres ubezpieczenia kredytu. + marża
    podniesiona o 0,2% do czasu spłaty wymaganego wkładu

    Docelowe:

    - cesja polisy ubezpieczenia nieruchomości

    - hipoteka kaucyjna na kredytowanej nieruchomości - 150% kredytu

    - ubezpieczenie nieruchomości stanowiącej przedmiot zabezpieczenia od ognia
    i innych zdarzeń losowych wraz z cesją praw z polisy na rzecz Banku

    W razie pytań proszę o kontakt mailowy.

    Marcin Sygnowski

    Doradca ds. Bankowości Hipotecznej

    email: m...@i...pl