  • 11. Data: 2007-05-03 16:53:31
    Temat: Re: kredyt hipoteczny Nordea
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 29 Apr 2007 09:20:19 +0200, "blad"
    <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    >a ja bym ja potraktowal jak kartę charge i splacal 1 dzien przez
    >wygenerowaniem wyciągu - ciekawe czy wtedy uda im sie cos naliczyć :-)

    nie uda. Ale chyba prościej mieć normalną KK + normalne ubezpieczenie?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2007-05-04 11:39:13
    Od: malyd77 <M...@g...com>

    On 3 Maj, 18:53, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    Ja też byłem w banku NORDEA w Gliwicach ponieważ szukam kredytu
    hipotecznego i myślę że w tej chwili jest to najlepszy i najtańszy
    kredyt na na rynku.? Brak dodatkowych ubezpieczeń na życie, związanych
    z utratą pracy, WIBOR 3 miesięczny, Hipoteka kaucyjna. Fakt że dają
    jakieś konto osobiste i KK. Z KK można zrezygnować po roku a konto
    pewnie też mozna zamknąć. Jakie jest Wasze zdanie. Jest lesza oferta
    na rynku.?

    Pozdrawiam
    Dawid