  • 1. Data: 2005-05-23 11:23:54
    Temat: kredyt Inteligo cd.
    Od: "Leszek" <l...@U...onet.pl>

    Kilka dni temu pisałem o problemach z przyznaniem kredytu w Inteligo.
    Ok. miesiąc temu wypełniałem testowo wniosek online - wstępna decyzja
    pozytywna.
    W ubiegłym tygodniu, dla identycznych parametrów - odmowa.
    Jedyną różnicą był niespłacony debet podczas podczas ostatniej próby.
    Za radą udzieloną na grupie spłaciłem debet, saldo w tej chwili mam
    dodatnie, a jeśli chodzi o kredyt to wciąż decyzja odmowna - brak
    zdolności kredytowej.
    Pojęcia już nie mam o co chodzi...Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
    Gdybym od początku miał odmowę to dałbym sobie już dawno spokój, ale
    skoro za pierwszym razem było ok to już właściwie z czystej ciekawości
    chciałbym się dowiedzieć co mogło wpłynąć na to, że w ciągu niecałego
    miesiąca straciem dla nich wiarygodność.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 2. Data: 2005-05-23 20:44:03
    Temat: Re: kredyt Inteligo cd.
    Od: c...@p...onet.pl

    > Pojęcia już nie mam o co chodzi...Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

    Przeciez Ci pisalem ze moja pop....ne procedury i kryteria ;-)

> [...]
    > chciałbym się dowiedzieć co mogło wpłynąć na to, że w ciągu niecałego
    > miesiąca straciem dla nich wiarygodność.

    Ja mialem tak samo. Nawet mila iLinka byla zdziwiona przy moich dochodach. Nawet
    spisana z nia "reklamacja-prosba" o rozpatrzenie byla odmowna. Co dziwnego debet
    mam 2000 i nie chcieli mi nawet wymienic debetu na kredyt mimo wpisania tej
    sugestii w "reklamacja-prosba".

    Cobra JM

  • 3. Data: 2005-05-23 21:44:08
    Od: "Leszek" <l...@U...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez Ci pisalem ze moja pop....ne procedury i kryteria ;-)

    Tak, pamiętam że pisałeś o tym.
    I że mają właśnie takie procedury już zauważyłem.
    Teraz tylko pozostała ciekawość - dla kogo te kredyty???
    Według jakich kryteriów działa mechanizm ich przyznawania?

    Leszek

  • 4. Data: 2005-05-23 23:04:32
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > Teraz tylko pozostała ciekawość - dla kogo te kredyty???
    > Według jakich kryteriów działa mechanizm ich przyznawania?

    Zapewne weryfikacja na stronie działa wg prostego algorytmu, który
    wymaga żeby były spełnione wszystkie warunki. Jakie one są? Tego nie
    wiedzą nawet konsultanci (albo wiedzą ale nie mogą mówić). Dla kogo ten
    kredyt? - dla tego, kto spełni te warunki a następnie pracownik banku
    zweryfikuje pozytywnie dosłane dokumenty. Wydaje mi się, że PKO nie jest
    zainteresowane wprowadzaniem w Inteligo szerokiej gamy produktów
    kredytowych, skoro są one dostępne w marmurku, a można też mieć dostęp
    do tego marmurku via web.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)