  • 11. Data: 2004-07-09 16:45:53
    Temat: Re: kosmiczne opłaty za potwierdzenie wpłaty!!
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Rene" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cck16m$fq2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > każą płacić za zapas, tzn. tworzyć bufor gdyby kurs był większy...
    > jeśli okazuje się że był, mniejszy, nadpłaty przechodzą na spłatę
    kapitału
    > czy jakoś tak...
    > każdy konsultant tłumaczył mi to zawsze inaczej, trzeba też brać pod
    uwagę
    > że moja wpłata w zł
    > idzie np 2, 3 dni i za te 3 dni jak kasa trafi do banku to kurs się
    już
    > zmienia... czyli nie ma innej drogi... strasznie to zakręcone ale tak
    > jest!

    No to jeszcze większa granda, niż w oplutym przeze mnie przed chwilą
    Pekao SA. W mojej umowie jest wyraźnie napisane: wysokość raty w PLN
    obliczyć przez pomnożenie wysokości raty w CHF i kursu średniego NBP dla
    CHF obowiązującego w dniu spłaty raty. Nie da się niestety wyprzedająco
    zlecić przelewu (o dokładnej kwocie) o 2 dni wcześniej - konkretną kwotę
    w PLN można obliczyć po ogłoszeniu tabeli kursów NBP z dnia
    poprzedniego, ale i tak przelew da się zlecić od popołudnia w przeddzień
    terminu płatności.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 12. Data: 2004-07-09 17:11:09
    Od: "Rene" <r...@o...pl>

    "Lag" wrote:
    > Ja to robie na koniec roku, nie musisz tego robic co miesiac.

    musze, bo na firme wole miesiecznie odliczać...
    a mowa w moim przypadku o Kredyt Banku

  • 13. Data: 2004-07-09 20:49:21
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ccmi37$o3q$1@narya.po.opole.pl>, Jarosław Lech wrote:

    > No to jeszcze większa granda, niż w oplutym przeze mnie przed chwilą
    > Pekao SA.

    Bardzo mi sie to w/w podoba.
    Dlatego wlasnie sugeruje ludziom zeby byc ostroznym w opluwaniu.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl