  • 1. Data: 2004-06-23 19:02:35
    Temat: konto w DB w niemczech dla Polaka
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Czy ktos posiada takie konto a do tego online.
    Poprosze o rade jak to się sprawadza i jakie sa oplaty.

    Pozdrawiam
    Aneta

  • 2. Data: 2004-06-24 05:17:26
    Temat: Re: konto w DB w niemczech dla Polaka
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Mam w Deutsche Bank.
    Oplaty 7,50 Eur co kwartal.

    Dostep przez Internet po niemiecku i angielsku.

    Przelewy trwaja okolo 2-3 dni.

    Kase wybieram na karte w Polsce.
    Kurs o 2-3 grosze gorszy niz w kantorze i oplata 3,95 EUR za tranzakcje.

    Patek

  • 3. Data: 2004-06-25 09:37:20
    Od: And <W...@...pl>

    aneta wrote:

    > Czy ktos posiada takie konto a do tego online.
    > Poprosze o rade jak to się sprawadza i jakie sa oplaty.
    >
    > Pozdrawiam
    > Aneta

    a ja właśnie zakładam, zdalnie. Zobaczymy czy się uda.

    --
    == And.
    ==

  • 4. Data: 2004-06-25 09:39:14
    Od: And <W...@...pl>

    patek777 wrote:

    > Mam w Deutsche Bank.

    A jakie dokładnie masz konto?
    mógłbyś opisać jak je zakładałeś? zdalnie, osobiście? jakie dokumenty
    dostarczałeś? w jaki sposób potwierdzone?

> [...]
    >
    > Przelewy trwaja okolo 2-3 dni.
    >
    > Kase wybieram na karte w Polsce.
    > Kurs o 2-3 grosze gorszy niz w kantorze i oplata 3,95 EUR za tranzakcje.

    a czy przypadkiem wypłaty w bankomatach DB w Polsce nie są za free?

    --
    == And.
    ==

  • 5. Data: 2004-06-25 21:25:35
    Od: "Adrian Kujawski" <k...@n...pl>

    Czy moglby prosic na priva kogos z tym kontem?
    Moje GG: 437605
    Kilka pytan:
    Gdzie najszybciej zalozyc tam konto? (jest gdzies lista placowek przy granicy)?
    Czy moge sie porozumiec po angielskU?
    Czy dostane wypukla karte?
    Jakie dokumenty musze miec?
    Czy trzeba je miec przetlumaczone na niemiecki?
    Jaka jest minimalna wplata (jezlei jest) przy otwarciu konta?
    Czy trzeba sie umowic na wizyte, czy mozna po prostu przyjechac?

  • 6. Data: 2004-06-26 06:56:29
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > a czy przypadkiem wypłaty w bankomatach DB w Polsce nie są za free?

    tak

    a tu lista oddzialow (mozna po angielsku)
    http://tinyurl.com/2sede

    na wypukla karte raczej nie licz (nie wiem dokladnie). mozna dostac cos czego w
    Polsce nie dostaniesz -EC (takze z geldkarte).