  • 1. Data: 2004-11-27 11:35:47
    Temat: konto, pieniazki i smierc...
    Od: "obserwator" <r...@m...pl>

    Posiadam konto w Polsce i za granica. Co sie dzieje z moimi pieniedzmi po
    mojej smierci w przypadku gdy nie zostawie zadnej szczegolowej dyspozycji
    ani testamentu?

    Domyslam sie ze rodzina ma prawo do "spadku" ale jak to wyglada w praktyce?
    Jak wyglada cala procedura? Jak mozna odebrac pieniadze z konta
    zagranicznego?
    Bylbym rad za wskazowki.

    Pozdr. obs

  • 2. Data: 2004-11-28 11:20:18
    Temat: Re: konto, pieniazki i smierc...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2004 12:35:47 +0100, obserwator naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Domyslam sie ze rodzina ma prawo do "spadku" ale jak to wyglada w praktyce?
    > Jak wyglada cala procedura? Jak mozna odebrac pieniadze z konta

    Najpewniej prawomocne postanowienie o nabyciu spadku wraz z tłumaczeniem
    przysięgłego tłumacza.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org