  • 1. Data: 2005-02-19 22:18:31
    Temat: konto operacyjne do przelewów zagranicznych - jakie wybrać?
    Od: "derek" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuję pomocy/porady dot. wyboru banku. Działalność jaką zaczynam
    prowadzić wymaga realizowania bardzo częstych przelewów zagranicznych, jak
    również otrzymywał będę sporo wpłat na konto, również spoza naszego kraju.
    Chciałbym przy tym uniknąć prowizji jakie pobierają sobie banki
    pośredniczące w realizowaniu takich przelewów. Nie zależy mi na
    oprocentowaniu rachunku, istotne jest dla mnie natomiast aby jak najmniej
    płacić za wykonywane operacje.

    Próbowałem analizować trochę oferty kilku banków, moją uwagę przykuło konto
    Euro24 w BZ WBK -
    jak sądzicie czy to dobry wybór jeśli chodzi o konto operacyjne? W jakiej
    walucie najlepiej prowadzić takie konto ?

    pozdrawiam i dziękuję za wszelkie porady