  • 1. Data: 2004-11-28 18:47:56
    Temat: konta bankowe UK - Polska
    Od: "michał" <m...@s...aster.pl>

    Witam,
    zamierzam wyjechać do UK lub Irlandii do pracy i chciałbym się dowiedzieć
    jakie założyć sobie konta bankowe tu w Polsce i tam za granicą aby móc
    swobodnie (i jak najtaniej) dysponować gotówką będąc tam lub potem po
    powrocie w Polsce (tak żeby można było sobie łatwo przelewać kasę z jednego
    konta na drugie). Nie chcę wyjmować wszystkiego gdyż chcę mieć kasę tu i
    tam.

    Moja siostra już tam jest i ma założone konto w NatWest'cie ale transfer
    kasy stamtąd tu to są zawsze duże problemy. Jest opcja z wyjmowaniem kasy
    tutaj z bankomatów ale to są zawsze spore prowizje.

    Pozdrawiam
    Michał